الثلاثاء 16 أبريل 2024
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

باسم يوسف حول العودة لمصر: “كل يوم بنسجد لله شكر إننا فى لوس أنجلوس” (فيديو)

القاهرة 24
كايرو لايت
الأربعاء 06/مايو/2020 - 01:29 ص

نشر الإعلامي المصري باسم يوسف، فيديو جديد على حسابه الشخصي بموقع “انستجرام”، أجاب فيه عن إمكانية عودته مع عائلته إلى مصر مرة أخرى بعد هذا الغياب.

ورداً على سؤال المذيعة لباسم خلال لقائه في أحد البرامج التليفزيونية: “أسرتك مش بتلومك على أنك سبت البلد وروحت بلد تانية واتغربت؟”.. ليرد عليها ساخرًا: “لأ بالعكس إحنا كل يوم بنصحى الصبح نسجد لله شكرًا إن إحنا فى لوس أنجلوس”.

كما علق باسم يوسف على الفيديو قائلًا: “كمية الناس اللي بتقولي مش ندمان؟ مش زعلان؟ يا عيني عليك وأنت بعيد أو اللي يخش دور شماتة، شوف بقيت هربان إزاي ومش عارف ترجع.. أنا..”.

تامر هجرس: “تريقة باسم يوسف جابتلي فلوس.. ومعنديش مشكلة مع أي حد يتريق عليا”

 

View this post on Instagram

 

كمية الناس اللي بتقولي “مش ندمان؟ مش زعلان؟ يا عيني عليك و انت بعيد” او اللي يخش دور شماتة : شوف بقيت هربان ازاي و مش عارف ترجع . انا:………..

A post shared by Dr/ Satirist/Vegan (@bassem) on May 5, 2020 at 11:05am PDT

متحدث MBC: السعودية لم تُوقف “البرنامج”.. وباسم يوسف رفض أفكار بديلة

أكد المتحدث باسم مجموعة MBC مازن الحايك، أن السعودية لم تتدخل لوقف برنامج باسم يوسف وما ذكر وقتها عن تدخل المملكة كذب وافتراء، مشيراً إلى أن الإعلامي كانت لديه ظروف وأسباب تخصه في مسألة ظهوره في البرنامج، مؤكداً أن القناة عرضت عليه بعض الأفكار لتقديم محتوي ولكنه رفض ذلك.

وتابع الحايك، خلال مداخلة هاتفية للإعلامي عمرو أديب، ببرنامج الحكاية، المذاع عبر قناة MBC مصر، أن برنامج رامز جلال من نوعية برامج المقالب، موضحاً أنه حقق نسب عالية من المشاهدات وصلت لـ200 مليون مشاهدة في أول أيامه.

تابع مواقعنا