الجمعة 19 أبريل 2024
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

حكيم يدشن هاشتاج “رقصني” لاختيار المشاركين في كليبه الجديد (فيديو)

القاهرة 24
فن
الثلاثاء 26/مايو/2020 - 11:21 م

دشن المطرب الشعبي حكيم هاشتاج جديد باسم “رقصني”، ليتحدى خلاله الجمهور في أجمل رقصة على أغانيه، ليختار منهم أفضل 4 فيديوهات رقص ليكونوا معه بالكليب الجديد.

ونشر حكيم مقطع فيديو له وهو يعلن عن التحدي، عبر حسابه الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات القصيرة “انستجرام”، وعلق عليه قائلًا: “أنا شفت كل رقصاتكو على تطبيق تيك توك، علشان كدا هعمل ليكم تحدي رقصوني، وأحسن 4 فيديوهات هيشاركوا معايا الفيديو كليب الجديد، وروني انتو كمان رقصاتكو على اللينك دا”.

 

View this post on Instagram

 

انا شوفت كل رقصتكوا اللى عملتوها على تيك توك علشان كده هعمل ليكم تحدى #رقصونى واحسن 4 فيديوهات هيشاركوا معايا الكليب الجديد ورونى انتوا كمان رقصتكوا على اللينك ده: https://vm.tiktok.com/wWVrsY/ على هاشتاج #رقصونى

A post shared by Hakim (@hakimofficial) on May 26, 2020 at 1:44pm PDT

وأحيى حكيم مؤخرًا حفلًا غنائيًا على طريقة “اللايف” بمناسبة شم النسيم، وتشجيع المواطنين على الالتزام بمنازلهم خوفًا عليهم وللحفاظ عل. سلامة صحتهم مو فيروس كورونا، وأذيعت عبر شاشتي قناة “on، dmc”.

وأعلن عن الحفل حينها خلال مقطع فيديو عبر الانستجرام، وقال فيه: “من قبل فيرس كورونا كان السلام بالأيد صبح السلام بالإشارة من بعيد لبعيد، على فكرة أنا أول مرة اغنى في البيت أول مرة في حياتى اغني في بيتي.. بس تضامنا مع كل شعوب العالم نخلي بالنا من نفسنا وبلاش السلامات والاحضان.. وربنا يكفينا شر الامراض ويكفى مصر شر الوباء والبلاء اللي احنا فيها، ويحمى كل شعوب العالم.. وخلوا بالكم من نفسكم”.

نفس تاريخ ألبومه الأول.. المطرب حكيم يطرح “الرجل الصح” 

تابع مواقعنا