• بحث عن
  • الليلة.. الكينج محمد منير في حفل “لايف” على يوتيوب (صور)

    سهر عوض

    يطل الكينج محمد منير، الليلة على جمهوره في تمام الساعة العاشرة مساءً، في حفل “لايف”، برعاية شركة Telecom Egypt، كما يشاركه الغناء كل من المطربات نوران أبو طالب ودينا الوديدي، على القناة الرسمية للشركة على يوتيوب.

    ونشرت الوديدي صورة لها رفقة الكينج من كواليس الحفل، على حسابها الشخصي بـ”انستجرام”، وعلقت عليها قائلة: “النهاردة حابة أشارككم لحظة مميزة اوي وزي حلم كبير وشرف ليا، وهو أن أكون ضيفة من ضيوف لايف حفل منير بكره مع أجمل موسيقين مصر، مش بس عشان منير بالنسبة ليا وزي كل جيلي”.

    بوستر حفل الكينح

    وتابعت: “شكل كتير في وعي وتجربتي الموسيقية علي مستويات كتير منها اختلافه وتطوره وأفكارة وحبه للي بيعمله ورحلته بس كمان عشان منير بشكل شخصي، هو من أجمل واكتر الفنانين المتواضعين واللي روحهم مليانة حب وموسيقي من اللي ممكن تقابلهم في حياتك”.

    دينا الوديدي مع الكينج
    دينا الوديدي مع الكينج

    بينما عبرت أبو طالب عن مشاركتها في الحفل، فقالت: “‎الأيام اللي فاتت كانت زي الحلم وأجمل مع كل أغنية بتفاصيلها وكل حكاية ملهمة. أظن إني هاخد وقت كبير عشان اقدر احكي عظمة كل لحظة وعن هذا الفنان والإنسان الجميل. ‎
    فخورة وفرحانة فرحة كبيرة إني هشارك في حفلة الكينج يوم الجمعة 29 مايو الساعة 10 مساءً بتوقيت القاهرة، اللي هتكون اون لاين لايف على يوتيوب مستنياكم”.

    نوران أبو طالب ومحمد منير
    نوران أبو طالب ومحمد منيرـ

     

    الوسوم

    اترك تعليقاً

    لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

    زر الذهاب إلى الأعلى

    إغلاق