الأحد 05 مايو 2024
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

محمد سراج لـ”تركي آل الشيخ”: “أبويا حارب في 73 معرفش أبوك كان بيعمل أيه ساعتها” (صورة)

القاهرة 24
أخبار
السبت 30/مايو/2020 - 05:22 م

رد محمد سراج عضو مجلس إدارة النادي الأهلي، على هجوم تركي آل الشيخ رئيس هيئة الترفيه السعودية مالك نادي ألميريا الإسباني الحالي، بعد نشره تدوينة عبر حسابه، مطالباً تركي آل الشيخ بصورة من الشيك ب10 ملايين جنيه بدون رصيد الذي تحدث عنه.

كتب محمد سراج عبر صفحته على الفيس بوك: “النادي الأهلي ميشرفوش واحد قواد زيك”،  الأهلي لا يشرفه انك تجيب سيرته علي لسانك”.

تركي آل الشيخ يهاجم عضو الأهلي: لو عندك كرامة كنت وافقت على استقالتي 

ورد محمد سراج عضو مجلس إدارة النادي الأهلي، علي المنشور الأخير تركي آل الشيخ رئيس هيئة الترفيه السعودية والرئيس الشرفي للنادي، والذي قال فيه:”تركي أنه لا يريد النزول لمستوي عضو المجلس ولا يشرفه أن يكون رئيسا شرفيا في وجوده”.

وتابع سراج:”تنزل أيه بس مش لما تطلع الأول تبقى تنزل أنا بس حبيت أفهمك أني ابن أصول ومتربي مش زيك وعملت نفسي بنفسي ودرست جامد وطورت من نفسي ومدرس مساعد بالجامعة الأمريكية وعملت 2 ماچيستير واحد منهم في مدريد ومثلت مصر في مؤتمرات بره واخدت جائزة أفضل بحث علمي بميونخ 2018″.

وأضاف سراج:” الحمد لله متربي ومصري وعندي كرامة ودماغ الدور والباقي على اللي ملوش ولا أصل ولا علم وفلوس ياريتها فلوسه أو بتعبه وضحكتني بجد على الشيك أبو 10 مليون طيب هات دليل واحد كده للشيك ده أنا والدي حارب في 1974 معرفش والدك كان بيعمل أيه ساعتها وطول عمر اسمه عالي ونضيف أوي في مصر بشهادة الكل في كل مكان وطول عمره لي فلوس بره”.

وأكمل سراج:”مش العكس الحمد لله عمر ما كان ولا هيكون علينا حاجة لحد أقولك هات اللي لي 10 مليون ده يقولي كده في وشي وأنا هدهمله مكان أبويا بس هاته أخر حاجة بقى النادي الأهلي كمان ميشرفوش واحد قواد زيك يجيب سيرته اصلاً”.

 

أول تعليق من محمود الخطيب على هجوم عضو الأهلي ضد تركي ومرتضى منصور

تابع مواقعنا