الجمعة 19 أبريل 2024
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

رامز أمير يكشف تفاصيل إجرائه عمليات جراحية في قدمه (صورة)

القاهرة 24
فن
الثلاثاء 02/يونيو/2020 - 07:25 م

أجرى الفنان الشاب رامز أمير عدة عمليات جراحية في قدمه، وذلك بعد نجاحه في مسلسل “الاختيار” الذي حقق نجاحًا كبيرًا في الموسم الدرامي الماضي.

ونشر رامز عدة صور له، منهم صورة وهو جالسًا على كرسي متحرك، عبر حسابه الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات القصيرة “انستجرام”، وعلق عليها قائلةً: “الحمد لله أنا دلوقتي في البيت و بقيت أحسن كتير، إن شاء الله الفترة الجاية هبتدي علاج طبيعي وتأهيل على طول عشان ارجع اتشقلب بسرعة”.

بوست رامز أمير
بوست رامز أمير

وتابع: “وبالنسبة للإصابة مكنتش حابب أقولكم بظبط هيا إيه عشان متزعلوش بس كله عاوز يعرف، أنا جالي قطع في الرباط الداخلي في الأنكل و كسر في الشظية ودول اتعملوا في العملية الأولى، والصورة التانية للحجات اللي كانت جوه رجلي و شيلتها في العملية التانية”.

واختتم حديثه قائلًا: “الحمد لله عمر الشقي بقى، إن شاء الله هطمنكم أول بأول، هعيشكم معايا فترة التأهيل وهوريكم ازاي لما تقع تقوم تاني و تضحك على نفسك كمان، يا رب بس تجربتي دى تبقى حافز ليكم”.

رامز أمير يتألق في تقديم شخصية البطل محمد طلعت السباعي في مسلسل الاختيار

ويعد “الاختيار” هو آخر أعماله الفنية، وشارك في المسلسل العديد من الفنانين منهم أمير كرارة، إسلام حافظ، محمود حافظ، دينا فؤاد، ناهد رشدي، سارة عادل، إسلام جمال، رامز أمير، تامر مجدي، محمد عز، وتأليف باهر دويدار، وإخراج بيتر ميمي.

تابع مواقعنا