الجمعة 29 مارس 2024
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

أول تعليق من راندا رياض بعد إعلان عقد قرانها على محمد الشرنوبي (صور)

القاهرة 24
فن
الأربعاء 10/يونيو/2020 - 06:55 م

أعلن منذ قليل الفنان محمد الشرنوبي، عقد قرانه على راندا رياض مديرة أعمال الفنانة أنغام، في منزل العروس وسط بعض أفراد من الأسرتين فقط.

ونشرت راندا العديد من صور جلسة تصوير عقد القران، عبر حسابها الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات القصيرة “انستجرام”، وعلقت عليهم قائلةً: “الحمدلله الذي تتم بنعمته الصالحات تم عقد قراني على زوجي و حبيبي محمد الشرنوبي، ربنا يرزقنا الطريق الصالح والناجح مع بعض يا حبيبي إن شاء الله و يخليك دايمًا سند و ضهر ليا”.

ووجهت رسالة اعتذار، وأضافت: “بنعتذر لكل قرايبنا و أصحابنا إننا معرفناش ناخد الخطوة دي وأنتم معانا بسبب ظروف الكورونا اللي العالم كلل بيواجها وحفاظًا عليكم أولاً وعلينا اقتصر على فوتوسيشن ووجود الأسرتين فقط بالكمامات في جنينة البيت، إن شاء الله الظروف دي تعدي ونعمل الفرح بوجود كل حبايبنا معانا”.

 

View this post on Instagram

 

الحمدلله الذي تتم بنعمته الصالحات تم عقد قراني على زوجي و حبيبي محمد الشرنوبي ❤️ربنا يرزقنا الطريق الصالح و الناجح مع بعض يا حبيبي ان شاء الله و يخليك دايماً سند و ضهر ليا??? بنعتذر لكل قرايبنا و اصحابنا اننا معرفناش ناخد الخطوة دي وانتم معانا بسبب ظروف الكورونا اللي العالم كلله بيواجها و حفاظاً عليكم اولا و علينا اقتصر على فوتوسيشن و وجود الاسرتين فقط بالكمامات في جنينة البيت.ان شاء الله الظروف دي تعدي و نعمل الفرح بوجود كل حبايبنا معانا #MRS.SHARNOUBY ?❤️

A post shared by Randa Riad (@randariad_) on Jun 10, 2020 at 9:20am PDT

محمد الشرنوبي يعقد قرانه على راندا رياض (صور)

راندا رياض خطيبة محمد الشرنوبي توضح حقيقة فرق السن بينهما (خاص)

تابع مواقعنا