الخميس 02 مايو 2024
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

عاشت معها 13 عامًا.. هيدي كرم عن كلبتها: أتعلمت منك معنى الطيبة والعطاء

القاهرة 24
فن
السبت 15/أغسطس/2020 - 03:01 م

نعت الفنانة هيدي كرم، كلبتها ليلي التي عاشت معها 13 عامًا في منزلها، وتوفيت اليوم السبت، حسبما أعلنت على حسابها الشخصي بموقع تبادل الصور والفيديوهات القصيرة “انستجرام”.

ونشرت هيدي صورتها رفقة كلبتها، وعلقت قائلة: “النهارده ودعت جزء كبير من ذكرياتي معاكي وأنا بودعك.. عشتي معايا 13 سنه من ساعة ما كان عمرك 4 شهور ولغاية آخر يوم في عمرك.. لما دخلتي حياتنا كانت أسرتي الصغيرة المكونة من أبني و أنا بتمر بظروف صعبه جدًا، و من يوم ما جيتي جبتي معاكي طاقة حب حنان ما تتوصفش”.

وتابعت: “كنتي دايمًا مصدر فرحة وراحة.. طاعتك العمياء في كل شيء وحبك الغير مشروط كان بيبهرني ويبهر كل اللي يعرفك.. عزلنا و غيرنا بيوت كتير و كنتي أول واحده تتأقلم بدون عناء ولا مجهود مننا علشان ماتتعبيناش.. لما كنتي بتشوفيني زعلانة كانت عنيكي بتنطق ونظراتك بتطبطب عليا.. أحن و أطيب مخلوقة عرفتها.. حبيتك من كل قلبي وأتعلمت منك معنى الطيبة والعطاء والحنان.. هاتوحشيني أوي يا ليلي يا كلبتي وبنتي وصاحبتي”.

 

View this post on Instagram

 

النهارده ودعت جزء كبير من ذكرياتي معاكي و انا بودعك …. عشتي معايا ١٣ سنه من ساعة ما كان عمرك ٤ شهور و لغاية اخر يوم في عمرك … لما دخلتي حياتنا كانت اسرتي الصغيرة المكونة من ابني و انا بتمر بظروف صعبه جداً … و من يوم ما جيتي جبتي معاكي طاقة حب و حنان ما تتوصفش … كنتى دايماً مصدر فرحه و راحه … طاعتك العمياء في كل شيء و حبك الغير مشروط كان بيبهرني و يبهر كل اللي يعرفك …. عزلنا و غيرنا بيوت كتير و كنتي اول واحده تتأقلم بدون عناء و لا مجهود مننا علشان ما تتعبيناش … لما كنتي بتشوفيني زعلانه كانت عنيكي بتنطق و نظراتك بتطبطب عليا …. احن و أطيب مخلوقه عرفتها … حبيتك من كل قلبي و اتعلمت منك معنى الطيبه و العطاء و الحنان … هاتوحشيني اوي يا ليلي يا كلبتي و بنتي و صاحبتي ….♥️♥️♥️

A post shared by Heidy Karam (@heidykaram) on Aug 15, 2020 at 4:54am PDT

هيدي كرم تكشف تفاصيل شخصيتها في مسلسل “لؤلؤ” مع مي عمر

تابع مواقعنا