الجمعة 19 أبريل 2024
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

عمرو راضي بعد حرقه: لو أخترنا نوري الناس بيحصلنا إيه مش هيتمنوا حياتنا دقيقة واحدة

القاهرة 24
فن
الجمعة 28/أغسطس/2020 - 02:42 م

كشف اليوتيوبر عمرو راضي، تعرضه للحرق أثناء تلقيه علاج ظهره، بعد إصابته بـ”الديسك” مؤخرًا، تزامنًا مع وفاة صديقه المقرب اليوتيوبر مصطفى حفناوي، الذي توفيّ متأثرًا بجلطة في المخ.

وكتب راضي في خاصية الأستوري المتواجدة بحسابه على “انستجرام”: “بعالج ضهري وانهارده تاني متابعة ليا، مع الدكتور ومن ضمن العلاج الغضروف القطني lumbar disk، إني أحط إربة فيها ميه سخنة على ضهري عشان يفك شوية، وأقدر أمشي، جبت إربة وحطيتها على ضهري فأنفجرت، لو اخترنا نوري الناس بيحصلنا إيه كل يوم مش هيتمنوا حياتنا دقيقة واحدة، الحمدلله”.

عمرو راضي على انستجرام

عمرو راضي على انستجرام

عمرو راضي على انستجرام

عمرو راضي على انستجرام

عمرو راضي على انستجرام

عمرو راضي على انستجرام

عمرو راضي على انستجرام

عمرو راضي على انستجرام

عمرو راضي باكيًا بعد إصابته بـ”ديسك”: “هعمل كل حاجة على الإنترنت الفترة الجاية”

وفي وقت سابق، كشف اليوتيوبر عمرو راضي، تطورات حالته الصحية، بعد إصابته بديسك مؤخرًا، من خلال ظهوره في بث مباشر على صفحته الرسمية بـ”فيس بوك”.

وقال: “أنا طالع أطمن الناس عليا، أنا الحمد لله كويس، شكر الله سعيكم، ومتشوفوش وحش في عزيز ولا غالي خالص، هو الموضوع صعب شوية عليا، ومكنتش عايز اظهر بس الناس بتضغط عليا في كل حته مسدجات وتليفونات”.

وتابع: “أنا كويس وربنا يرحمه، وأنا والله مش عايز أبان قدامكم كده خالص، الفكرة بس أن اتقال أني تعبان، أنا بس ضهري واجعني وعندي ديسك في ضهري والدكتور قالي أستخدم العكاز لحد ما أخف، خفت أكون خوفتكوا أكتر عليا، وبشكر كل اللي بيسأل عليا، دي سنة الحياة، وهتلاقوني بعمل كل حاجة على الإنترنت الفترة اللي جاية”.

دكتور عظام عن حالة عمرو راضي: الحزن والاكتئاب لا يُسببان الإصابة بـ”الديسك”

تابع مواقعنا