الجمعة 19 أبريل 2024
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

نبيل الحلفاوي ينفي علاقته بتغريدة تفيد برحيل مدرب الأهلي

القاهرة 24
فن
الإثنين 31/أغسطس/2020 - 11:42 ص

نفى الفنان نبيل الحلفاوي، امتلاكه لحساب مزيف عبر موقع التغريدات “تويتر”، من خلال رده على أحد متابعيه في تغريدة نشرها المتابع.

وكان المتابع يتساءل عن تغريدة نشرها الحساب المزيف، والذي يحمل اسم الفنان نبيل الحلفاوي، والتي تفيد بتوقعه رحيل فايلر مدرب النادي الأهلي، حيث كُتب فيها: “فايلر أيامه قربت وإحنا جمهورنا مش قليل عشان تقول علينا بتوع بلايستيشن ومابنفهمش كرة، أوعى تنسى إنك جاي من قهاوي سويسرا.. يلا أرزاق”.

وتسائل المتابع قائلًا: “هل دي تغريدة فعلًا ليك يا قبطان ولا إيه.. ارجوك اتمني الرد من حضرتك”، ورد الفنان قائلًا: “واضح طبعًا أنها مفبركة.. الأڤاتار والاسم ما بيبقوش على اليمين.. ومش عامل كوت رتويت للتويتة نفسها.. مش حاطط لينك لها.. وبعدين أسهل حاجة إنك تدخل على حسابي للتأكد”.

ودائمًا يشارك الفنان نبيل متابعيه بـ”تويتر”، بأرائه عن كرة القدم عن كورة، حيث تحدث عن لقاء القمة الذي جمع بين الأهلي والزمالك يوم السبت الماضي قبل اللقاء، وكتب عبر حسابه بـ”تويتر” تغريدة قال فيها: “‏بيبقى لطيف يوم ماتش الأهلي والزمالك ده.. بتبقى عارف إن على المسا كده مستنياك 90 دقيقة من الإثارة وقبلهم وبعدهم مشاكسات ومداعبات بينك وبين اصحابك”.

وتابع: “ياريت تستمتعوا باليوم.. وحتى اللي هتزعله النتيجة.. ما تاخدهاش على صدرك أوي، تزعل شوية كده وتروق قبل ماتنام، لا هو أول ولا آخر ماتش”.

نبيل الحلفاوي: “اللي هتزعله نتيجة ماتش القمة ميخدهاش على صدره”

نبيل الحلفاوي يعترض على تلوين صورة تجمعه بنور الشريف ولطفي لبيب (تغريدة)

تابع مواقعنا