• بحث عن
  • أحمد سعد عن تعدد زيجاته: “أنا خبرة.. وأخيرًا لقيت نفسي” (فيديو)

    يمنى شريف

    حل الفنان أحمد سعد، ضيفًا مع الاعلامي عمرو أديب في برنامج “الحكاية”، المذاع عبر شاشة “mbc مصر”، وكشف الكثير من الأسرار التي تتعلق بخطبته الأخيرة على مصصمة الأزياء علياء بسيوني، وأنه مصمم على الزواج حتي يستمتع بحياته.

    وقال أحمد سعد، إن السبب الرئيسي الذي جذبني في علياء هو تفكيرها بكل الطرق أن تسعدني، مضيفٌا:”أنا كنت مش عارف أعيش الحياة بشكل معين من قبل، بس أنا دلوقتي لقيت حياتي ونفسي والطريقة اللي مفروض أعيش بيها”.

    وتابع: “وأكتر حاجة فرحني أن لقيت حياتي بالشكل اللي هنتج بيه شغل، ممكن يكون أنا كويس واللي كنت بتعامل معاهم قبل كده كويسين بس مش اتفقنا مع بعض، والحمدلله ربنا كرمني وحياتي بقيت كويسة بخطب وبستعد لتجهيزات الشقة”.

    وأردف أحمد سعد: “بنصح الناس من خبرتي لأن الناس كلها عارفة إني خبرة محدش يقدر يقول غير كده، بنصح كل الشباب أن يركز في  فترة الخطوبة لأنها أهم فترة في الحياة، فأنا دلوقتي بقيت أحسن، الحمدلله لما ركزت في حياتي بقيت سعيد جدًا ودا ظهر للناس في آخر شغلي”.

    واختتم حديثه بأن خطيبته قامت بعمل بانر له على كوبري أكتوبر، في عيد ميلاده، معربا عن سعادته بهده الفنرة من حياته،وأن مقولة وراء كل رجل عظيم امرأة جاءت بسبب أن المرأة هى التي تدفع الرجل للأمام.

    How to Share With Just Friends

    How to share with just friends.

    Posted by Facebook on Friday, December 5, 2014

     

    خطيبة أحمد سعد تحتفل بعيد ميلاده من على كوبري أكتوبر.. والفنان يتفاجئ (فيديو)

    الوسوم

    اترك تعليقاً

    لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

    زر الذهاب إلى الأعلى

    إغلاق