الأربعاء 01 مايو 2024
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

بسمة وهبة تتوعد مهاجمي أبنائها: “هقلب وهقل أدبي” (فيديو)

القاهرة 24
فن
الخميس 24/سبتمبر/2020 - 12:03 م

ردت الإعلامية بسمة وهبة، على جميع المسيئين لأولادها، ووجهت رسالة قوية لهم متوعدة كل من يتطاول عليهم، كما فاجأت الجمهور بتحضيرها مفاجأة ستعلن عنها قريبا.

ونشرت بسمة وهبة، فيديو عبر حسابها الشخصي بموقع الصور والفيديوهات القصيرة “انستجرام” وعلقت قائلة: “أولادي خط أحمر.. حقلب وحقل أدبي..واطمنوا عليا إن شاء لله حتعدي ونفرح مع بعض وكل شيء مكتوب أكيد ده الخير لينا شكرًا يا حبيبي يا الله”.

وقالت بسمة وهبة، في الفيديو، إنها تذاكر كل يوم ساعتين، ولكنها اكتفت بقول تلك المعلومة، مشيرة إلى أن هناك مفاجأة تحضرها في الوقت الحالي، وستخبر الجميع بها في الفترة القادمة.

وتعرضت وهبة، في الفترة الأخيرة لموجة من الانتقادات بسبب أحدث ظهور لها وهي تسير في أحد الأماكن العامة مرتدية سروالاً قصيراً ضيقا مع سترة شتوية.

View this post on Instagram

اولادي خط احمر … حقلب وحقل ادبي..واطمنوا عليا انشالله حتعدي ونفرح مع بعض وكل شيء مكتوب اكيد ده الخير لينا شكرا يا حبيبي يا الله

A post shared by Basma Wahba (@basma_wahba) on Sep 23, 2020 at 5:36pm PDT

ونتيجة لتلك التعليقات السلبيية التي وصلتها، خرجت بسمة وهبة في فيديو، وقالت فيه: “أي حد هيدخل أي أكاونت ليا، سواء بيدج أو سناب شات، او انستجرام، وهيقل أدبه همسح بكرامته الأرض، و99% من الفانز بتوعي محترمين، لكن الشخص اللي دخل بعتلي انهاردة، ان شاء الله مش اتمنالك اللي عندي يبقى عندك، وأنا مش عايزة ادعي عليك، واللي عندي يبقى عندك فتحس فتعرف فتفهم”.

وتابعت: “ياللي معندكش دم، يا اللي أهلك معرفوش يربوك، وأي حد هيغلط فيا هغلط فيه، مش معنى إن إحنا شخصيات عامة هنسمح بالإهانة، لو أي حد ماشي في الشارع وراح حد هزقه مش هيسكتله، ومش عشان شخصية عامة يبقى هسكت على الإهانة، وأي حد هيقل أدبه عليا، همسح بيه بلاط الأرض”.

بسمة وهبة تحذر مهاجميها: “أي حد هيقل أدبه عليا همسح بيه بلاط الأرض” (فيديو)

بسمة وهبة تنتظر نتيجة تحاليلها بعد إصابتها بمرض نادر (فيديو)

تابع مواقعنا