الخميس 28 مارس 2024
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

قصص ضحايا الطبيب النفسي الذي يعالج مرضاه بـ”حقنة شرجية وأفلام البورنو”

القاهرة 24
حوادث
السبت 26/سبتمبر/2020 - 11:45 م

اتهم عدد من الفتيات على مواقع التواصل ، “م.ف”، طبيب نفسى بالتحرش، بعد أن أوهم ضحاياه بعلاجهن عن طريق الأحضان والتلامس الجسدي، زاعما أنه حصل على دراسات حديثة، لا يعلمها أحد غيره، تقول إن أي ملابس داخلية للبنات أو الولاد تسبب سرطانًا، حسب ما أثاره بعض الضحايا، عبر موقع التواصل الاجتماعي “فيس بوك”.

“علاج بالبوس والأحضان”.. تفاصيل اتهام طبيب نفسي بالتحرش 

ويرصد “القاهرة 24” اعترفات الفتيات التى تعرضن للتحرش على يد طبيب نفسي ، يقوم بإيهام ضحاياه بعلاج عن طريق حقنهن في فتحة الشرج، وكانت بتتضمن تحرش فج واعتداءات جنسية في سياق أن هذا هو العلاج، خلال السطور التالية نكشف لكم شكاوى الفتيات:

“هو شخص خمسيني بيدعي أنه دكتور نفسي في حين انه ممارس عام وليه كتاب ديني كان بيتوزع في الكنايس والناس كانت فاكراه خادم في الكنيسة عشان طول الوقت بيحضر اجتماعات”.

1-“الضحايا بتوعه أغلبهم بنات 16 و 17 سنة وطبعاً بيبقوا واثقين فيه تمامًا بإعتباره خادم في الكنيسة لأنه كان عامل كتاب ديني بيتوزع في الكنايس وحاطط رقمه ف بالتالي لما البنات تقرا الكتاب بتقرر تلجأله ف يبدأ يسمعهم ويدخل حياتهم وبعدها تبدأ مرحلة انتي مريضة نفسيًا وأنا لازم أعالجك، وما بيتمش التحرش بيهم غير بعد ما يغسل دماغهم ويخليهم يكرهوا أهلهم ويقطعوا علاقتهم بصحابهم وما يبقوش بيتعاملوا مع حد غيره”.

2- “المتحرش “م.ف”  في جلسات العلاج النفسي كان لازم يتأكد أن البنات ما عندهمش breast cancer ويعملهم هو الفحص عشان دكتور.. وطبعاً بيتحرش في سياق الفحص”.

3- “(م.ف) عنده دراسات حديثة محدش يعرفها قبل كده بتقول أن أي ملابس داخلية للبنات أو الولاد بتسبب سرطان. عشان كده في الرحلات اللي بيطلّعها ممنوع أي حد يلبس ملابس داخلية. وطبعاً السبب معروف”.

4- “بيقنع الضحايا أنه ما ينفعش يقولهم تشخيص مرضهم ولا العلاج عشان ده آخر تحديث في الطب النفسي. وبيقولهم أن علاج مرضهم الغير معروف هو الكهربا لكنه هيديهم علاج تاني بس ما ينفعش يسألوا ايه هو لحد الجلسة. ولما يروحوا الجلسة بيطلع ايه العلاج؟ حقن شرجية! فيه اللي بيدرك أن فيه حاجه غلط ويبعد عند المرحلة دي.. وفيه اللي ما بيدركش غير متأخر بعد مراحل متقدمة من التحرش”.

5- “(م.ف) شخص سادي وكان بيقول للبنات لما تصوت بسبب الحقن الشرجية أو التحرش.. صوتي عشان أنا مبسوط كده. ولو حد ما عيطش أو ما كانش بيصوت بيأذيه جسديًا لحد ما ده يحصل”.

6- “بيلف في المحافظات على أنه شخص كنسي وبيستغل جهل الناس.. راح قبل كده لبنت بطنها واجعاها ومامتها لجأت ليه بما أنه دكتور. العلاج بتاعه كان ايه؟ بالظبط، حقن شرجية. قدام أم البنت”.

7- “بيتعمد أنه يخلي أي بنت تكلمه تعمل مشاكل مع أهلها بدون داعي وبعدين يسحبها تعيش معاه هو ومراته وباقي البنات”.

8- “بيحضن ويبوس البنات بإعتباره زي باباهم”.

9- “(م.ف) مقتنع أنه رسول من عند ربنا وجاي برسالة ف بالتالي كل اللي بيقوله صح وما ينفعش حد يناقشه ولا يقوله ليه. ولما البنت بتعترض على حاجه بيزعق ويقولها انتي اللي غلط وازاي تسأليني على حاجه”.

10- “جلسات العلاج بالحقن الشرجية كانت بتتضمن تحرش فج وإعتداءات جنسية في سياق أنه ده العلاج”.

11- “البنات اللي ما كانتش بتتعالج بالحقن كان بيديها مخدر أو أدوية للأعصاب ويتحرش بيها برده”.

 

 

متهم بالتحرش.. طبيب نفسي يعالج مرضاه بحقنة "بفتحة الشرج وسماع أفلام البورنو"
متهم بالتحرش.. طبيب نفسي يعالج مرضاه بحقنة “بفتحة الشرج وسماع أفلام البورنو”

"علاج بالبوس والأحضان".. تفاصيل أتهام طبيب نفسي بالتحرش 
“علاج بالبوس والأحضان”.. تفاصيل أتهام طبيب نفسي بالتحرش

 

تابع مواقعنا