السبت 11 مايو 2024
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

زوجة أحمد فلوكس: “لبسته الكرافتة وخيطتهاله يوم فرحه على هنا شيحة”

القاهرة 24
فن
السبت 14/نوفمبر/2020 - 12:18 ص

كشفت رابية زوجة الفنان أحمد فلوكس، طبيعة علاقتها بزوجها بعد عودتهما مؤخرًا، وانفصالهما منذ عدة سنوات، وزواجه أكثر من مرة.

وقالت رابية خلال مداخلة هاتفية مع برنامج “واحد من الناس” الذي يقدمه الإعلامي عمرو الليثي على قناة “الحياة”: “إحنا على فكرة طول الوقت مع بعض، وكنا في ضهر بعض طول الفترة دي، إحنا كنا بنبني شخصية طفل، وإننا نربي طفل سوي، مافيش فكرة إن أنا أسامحه، وفي قرار أخدته عشان أربي ابني بعيد عن المناضلة، وأكيد اللي حواليك بيفضلوا يكلموكي في التفاصيل دي، أنا شايفة إن أحمد في الإحساس ده”.

وتابعت: “أنا بيني وبين نفسي بنيت الكيان ده، انفصلنا أو منفصلناش، ابني مكنش يعرف إننا منفصلين غير لما أحمد اتجوز هنا شيحة سنة عام 2018، وأحمد كان مستحيل يتجوز غير وابنه قدام عينه، كنت عايزة العلاقة دي تكمل عشان يستقر، أنا اللي لبسته الكرافتة يوم فرحه وأنا اللي خيطتهاله، وده مش مثالية، أنا جزأت علاقتي بأحمد الصديق والزوج، فهم فكرة أني عايزه أربي أبني في جو هادي، بعيد عن المشاحنات، وناس تضغط عليك”.

وأما عن علاقتها بطليقة زوجها الفنانة هنا شيحة، قالت رابية: “علاقتي كانت بهنا جميلة وابني سيف بيحبها، ومشفناش من بعض إلا كل خير”.

بعد تعرضه للسحر.. أحمد فلوكس: “لكل شيء ثمن وحساب”

أحمد فلوكس يوضح للجمهور كيف أثر السحر فيه: “كنت معمي البصيرة والإحساس” (صورة)

تابع مواقعنا