الأحد 28 أبريل 2024
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

بودي ابن غادة عادل مهاجمًا الأطباء: “مستوى الدكاترة في مصر وحش جدًا” (صورة)

القاهرة 24
فن
الجمعة 05/يوليو/2019 - 01:47 م

نشر بودي مجدي الهواري نجل المخرج الكبير وابن الفنانة غادة عادل عبر حسابه على الانستجرام صورة له مهاجماً من خلالها الأطباء في مصر.

 

وعلق على الصورة قائلاً: “المستوى بتاع الدكاتره في مصر وحش جدا لفيت مصر كلها علي دكتور انف و اذن و حنجرة اللي يقولي مش موجود واللي يقولي مشي عشان تعبان واللي يقولي الدكتور مسافر و اللي يقولي اصل ومش أصل فين و فين عقبال ما لقيت واحد في الشيخ زايد و كمان استنيت ٥ ساعات عشان اكشف…. يلا الحمد الله علي كل حاجه، صباحكم زي العسل”.

 

وتعرض عبد الله مجدي الهواري ابن المخرج مجدي الهواري والنجمة غادة عادل، لهجوم شديد بعد عرض فيلمه القصير الأول “العفريت” والذي يخوض من خلاله تجربته الأولى في التمثيل والإخراج والتأليف دفعة واحدة، ويُنتجه له والده مجدي الهواري.

ونشر عبد الله فيديو من خلال صفحته على انستجرام، قال فيه: “في ناس بتقول أن قصة الفيلم أي كلام ومفيش قصة، لكن الحقيقة أن الفيلم ليه معنى لكن العيب فيا لأني مقدرتش أوضح ليكم القصة بشكل كويس، وبشكر الناس اللي قالت أن تمثيلي كويس، والناس اللي بتقول رأيها بطريقة مش كويسة دي طريقة غير مقبولة، والحمد لله استنوا افلام قصيرة كتير جدًا وحاجات تعجبكم وبعتذر عن الفيلم ده واللى جاى يبقى أحسن”.

وكان قد شارك نجل الفنانة غادة عادل من قبل مع أصدقائه تجربة تمثيلية قصيرة ونشرها على حسابه ونالت إعجاب الكثير من متابعيه الذين أشادوا بمستواه التمثيلي الجيد.

تابع مواقعنا