الخميس 28 مارس 2024
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

اعتبريه أختك.. رضوى الشربيني تكشف أغرب قصة لزوجين واجهتها في “هي وبس” (فيديو)

القاهرة 24
كايرو لايت
الأربعاء 22/يناير/2020 - 06:20 م

سردت الإعلامية رضوى الشربيني، قصة غريبة للغاية على حد قولها، تعرضت لها عبر موقع التواصل الاجتماعي، حيث استقبلت شكوى من فتاة تشكو فيها زوجها.

وأضافت رضوى، أنه بعد شكوى الفتاة قررت الدخول على صفحتها الشخصية، وشاهدت صورتها مع شخص اعتقدت في البداية أنه زوجها خاصة أنه كان يحملها بين يديه.

بعد سما المصري.. رضوى الشربيني ترتدي الحجاب على الهواء

وتابعت رضوي الشربيني ، خلال تقديمها برنامج “هي وبس”، الذي يُعرض عبر شاشة “CBC سفرة”، قائلة: “أنا رديت على الفتاة وقولتها ليه طيب بتشتكي منه، ده طيب وابن حلال وشايلك أهو، والصورة فيها حب وحنان، وأنتوا الاتنين لطاف مع بعض، ففاجأتني قالتلي ده مش جوزي، قولتلها أخوكي، قالتلي لأ، قولتلها ابن خالك، قالتلي لأ ده صديقي المفضل”.

https://www.facebook.com/RadwaSherbiny/videos/551159655480874/?v=551159655480874

وأوضحت رضوى الشربيني اندهاشها من رد فعلها، خاصة أنه إذا كان جوزها موافق على أن يحمل زوجته شخص آخر بهذا الشكل وكمان تحط الصورة أمام كل الناس فإزاي واحد يقبل إن مراته واحد صديقها يشيلها بالطريقة دي، فأكيد جوزها ده مكان الدم عنده مياه معدنية”.

رضوى الشربيني تدعم مرضى سرطان الثدي بمعهد القومي للأورام 777

وتابعت : “عشان الناس مش تقولي إني خرابة بيوت بس بجد ده اسمة أيه” متسائلة: “فين يا جماعة رجالة زمان اللي تسأل الزوجة إنتي فين وبتعملي أيه وتقول للزوجة تعليقات على ملابسها القصيرة وغيرو وغيرو”.

واختتمت حديثها للزوجة صاحبة الشكوى قائلة: “اعتبريه زي أختك”.

 

تابع مواقعنا