الجمعة 17 مايو 2024
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

هل حضر أحمد العوضي حفل عيد ميلاد ابن ياسمين عبد العزيز بعد إعلان ارتباطهما؟ (فيديو)

القاهرة 24
فن
الخميس 05/مارس/2020 - 12:06 ص

احتفلت النجمة ياسمين عبد العزيز، بالذكرى التاسعة لعيد ميلاد ابنها “سيف” من زوجها السابق رجل الأعمال محمد حلاوة، حيث شاركت جمهورها، بفيديوهات الاحتفال على حسابها الشخصي بموقع “انستجرام”، وظهر فيهما صوتها وهي تغني له “هابي بيرث داي”، وبجانبها ابنتها الكبرى وعدد من الأصدقاء المقربين، وشخص ما ظهر في الفيديو، ولكن لم يتضح هل هو العوضي أم لا.

ونشرت ياسمين هذه الفيديوهات، كنوع من التفاعل مع الجمهور، بعد الانتقادات التي شهدتها أمس الأربعاء، من شقيقها الفنان وائل عبد العزيز، والذي انتقدها بسبب قصة الحب التي تعيشها مع النجم أحمد العوضي، وهي ضد رغبته ورغبة عائلته بأكملها، لتخرج النجمة بعد لك الهجوم وتعترف بحبها علنًا  للجمهور.

https://www.cairo24.com/wp-content/uploads/2020/03/77090790_1076433482721982_9041846923559861940_n.mp4

أحمد العوضى وياسمين عبد العزيز يعترفان بقصة حبهما للجمهور (صور)

وكانت البداية عندما كتب الفنان وائل عبد العزيز، شقيق النجمة، تدوينة هاجم فيها شقيقته، قائلًا: “بصي يا ياسمين يا عبد العزيز يا أختي، أنا معاكي وفي ضهرك من وأنتي صغيرة، شيلت مشاكل كتير بسببك، من وأنتي عيلةصغيره بدايه من مشاكلك مع الشاعر وبرادة، وأنتي عارفة أن أنا أتاذيت فيها إزاي وقضيته الشغالات مؤخرا غير قضيه الضرب اللي كانت بينك وبين بنت هشام سليم الممثلة اللي لبستيها التورتة في وشها”.

وتابع: “وقفت جمبك بكل ما أملك من قوة أدافع عنك في كل موقف صعب مر عليكي، ونسيت حياتي ونفسي عشانك وبقي كل همي أنا “ووالدتك ” إنك تكبري وتبقي نجمة في مجالك.. سيبنالك اختياراتك كلها لنفسك ووفقنالك على معظم قراراتك وكنت الوحيد اللي ساندتك ووقفت جنبك في طلاقك.. لكن هنهرتل وتروحي تعرفي واحد أصغر منك بـ 10 سنين لا من سنك وتتصوري صور مالهاش أي لازمه على حساب سمعتك وسمعتنا لا ومحدش هيسمح.. من أمتي وإحنا بنعمل أعياد ميلاد وتنزل على السوشيال ميديا.. من امتى الناس بتجيب في سيرتنا !؟ ونقعد نتعاكس على السوشيال ميديا”.

واستكمل: “ومع ذلك حياتك وأنتي حرة فيها.. أنا هتكلم على الشق اللي يخصني.. أنتي مقاطعة كل العيلة عشان تعملي اللي على مزاجك.. إحنا دلوقتي وعايزين نفهم العلاقه دي إيه و رايحه علي فين.. أما بالنسبه للأخ الي ماشي وراكي في كل حته وشايفك البيضه الدهب الي هتفقسله كل يوم احب أقولك يا راجل لما تيجي تدخل بيت تدخله من بابه يا راجل !! وتقعد مع رجاله البيت..دي الأصول وده الإحترام”.

“هو أنا شفت راجل”.. حقيقة رد أحمد العوضي على شقيق ياسمين عبد العزيز بعد انتقاد علاقتهما

تابع مواقعنا