الأربعاء 15 مايو 2024
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

فيفي عبده ترد على رقصها بالمنزل: “أنا مبزعجش حد.. اللي في جمالي يفعل أفعالي” (فيديو)

القاهرة 24
فن
الجمعة 20/مارس/2020 - 08:37 م

وجهت الفنانة فيفي عبده، رسالة لمنتقديين فيديوهات رقصها على مواقع التواصل الاجتماعي، والتي تبثها من داخل منزلها، وتشارك بها جمهورها، ويظهر فيها خفة دمها التي تتميز بها ويتفاعل معها الجميع.

ونشرت فيفي فيديو منذ قليل على حسابها الشخصي بـ”انستجرام”، وقالت: “طبعا وحشتوني جدًا للناس اللي بحبهم، مبقولش الكلام دا عشانهم عشان بحبهم وبيحبوني، لكن الناس اللي غيرانين مني وبشوف كومنتاتهم ومش عجباني، بقولهم اللي في جمالي يفعل أفعالي واللي مش عاجبها من شعرها أجبها، عايزه أقولكم أنا بمارس الحاجة اللي بحبها وبمارسها زي منا عاوزة، وفي بيتي ومبزجعش حد”.

 

 

 

View this post on Instagram

 

‏عاوزه كنت اقعد في البيت أنا أخليك تحبني وبحبك لاف يو❤️❤️❤️❤️❤️

A post shared by Fifi Abdou (@fifiabdouofficial) on Mar 20, 2020 at 10:53am PDT

ياسمين صبري لـ”فيفي عبده”: “هيكرشونا من الطيارة بسبب الرغي” (فيديو)

وفي وقت سابق، التقت الفنانة فيفي عبده، بالنجمة ياسمين صبري، على متن الطائرة، خلال عودتهما من إحدى الدول، حيث شاركت الأولى جمهورها بفيديو من داخل الطائرة أثناء جلوسها مع الثانية، وذلك عبر حسابها الشخصي بموقع “انستجرام”.

وقالت فيفي عبده في الفيديو: “طب أقولك يا روح الروح ولا يا حبيبتي، عايزه أقولك أن الصدفة خير من ألف ميعاد، أنا بحبك أوي وقد إيه بتتكلمي عني وبتجيبي في سيرتي، ربنا يوفقك وبتمنالك النجاح في كل حاجه عملتيها”.

كما ردت ياسمين صبري قائلة: “أنا اللي مبسوطة بالصدفة رغي رغي، هيكرشونا من الطيارة، أنا بحب فوفا عشان بتحب الحياة، ودايما تحب المزيكا جدا كلك سعادة”.

تابع مواقعنا