الخميس 16 مايو 2024
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

سعد الصغير يكشف حقيقة إصابته بفيروس كورونا (فيديو)

القاهرة 24
أخبار
السبت 18/أبريل/2020 - 12:14 م

كشف الفنان سعد الصغير، حقيقة إصابته بفيروس كورونا المستجد، وذلك بعدما ترددت بعض الأنباء بذلك مؤخرًا، على مواقع التواصل الاجتماعي المختلفة.

ورد الصغير من خلال بث مباشر شارك به جمهوره على حسابه الشخصي بـ”انستجرام”، فقال: “أنت ما تعرفش ربنا.. ما ببتعظش من اللي إحنا فيه ده.. سعد عنده كورونا.. لكل الناس بتحبي أنا معنديش كورونا ولا حاجة.. الصورة المنشورة دي أيام ماكنت تعبان جدا جدا.. وبقول للناس كل سنة وأنتم طيبين، إن شاء الله رمضان يجيي وتمشي كورونا”.

كما طالب سعد الصغير، الفنانين الذين أعلنوا تبرعهم لأزمة كورونا، وتكفلهم بأسر كثيرة، قائلًا: “أنزل ميدان الجيزة هتلاقى الناس اللى ماسكه الفأس والأصعة الناس ده مش لاقيه تأكل.. أدي  الناس ده اللي فيها النصيب.. أنت كده هتكسب ثواب “.

بعد شائعات خروجه.. سعد الصغير يؤكد عرض مسلسل “ولاد امبابة” في رمضان 2020 (صورة)

وتابع: “أي جار ياجماعة عامل ملوخية أوى أي أكل أدى جارك.. ما تعرفش ظروفه.. أنا أتعلمت حاجة أنا كنت منقطع على الصلاة.. أقولكم حاجة جميلة أنا بقيت أصلي الظهر وأصلي اللي فاتني… ده تحدي حلو أوي.. اللي فاته صلاة يصلي العشاء والمغرب أو الظهر مرتين.. ما فيش حجة بقى.. أنت قاعد في البيت.. كل سنة وأنتم طيبين”.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Saad ELsoghayar _ سعدالصغير (@saad_elsoghayar_official) on Apr 17, 2020 at 1:03pm PDT

القنوات الناقلة لمسلسل ولاد إمبابة بطولة سعد الصغير في شهر رمضان 2020

ويشارك الفنان سعد الصغير في السباق الرمضاني المقبل بمسلسل ولاد إمبابة، والمقرر عرضه على شاشة “النهار”، ويشاركه في البطولة الفنان سمير غانم، والفنانة فريدة سيف النصر، ومن إخراج ممدوح زكي، وإنتاج بلال صبري.

تابع مواقعنا