الأحد 28 أبريل 2024
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

بعد إخلاء سبيله.. أحمد فلوكس: “التمس العذر في هجوم الجمهور وهناك محاولات لابتزازي” (فيديو)

القاهرة 24
فن
السبت 16/مايو/2020 - 12:01 م

وضح الفنان أحمد فلوكس ، موقفه من مقطع الفيديو الذي أظهر تعديه على أحد أفراد أمن كمبوند “اليجريا”، والذي أثار غضب رواد موقع التواصل الاجتماعي، حيث نشر فيديو عبر حسابه الشخصي بموقع انستجرام، يكشف من خلالة تفاصيل الواقعة كاملة، وعلق على الفيديو قائلا:”رينا ينصر الحق دايما”.

وقال الفنان أحمد فلوكس:”طبعا في فيديو تم تداوله وردود الأفعال اللي تداولت فيه جزء منها ممنهج، والبعض ردود أفعال طبيعية وأنا لو مكانهم كان هيبقى نفس رد فعلي ويمكن لو ساكن جمبي كنت جيت وضربت”. 

بعد إخلاء سبيل الفنان.. محامي أحمد فلوكس يطلب مليون جنيه تعويض من أفراد الأمن (مستند)

وأضاف الفنان :”لكن الفيديو تم تسريب جزء منه، وأنا كنت بدفعه بإيدي للوراء مضربتوش، ولكن مش هبرر لإن أنا مع الناس اللي بتقول دا فنان ومينفعش، ولكن بردو أنا مع إني بشر وإنسان وراجل وليا خط أحمر، أو اللي يضايقني أو يحرق دمي ويستفزني أو يعصبني أو يجي جمب كرامتي”.

وتابع الفنان:”ليا معايير حيالهم والمعايير بتختلف من شخص للتاني، ولكن دا مش مبرر، والمبرر الحقيقي هيظهر قريبًا جدًا، إمبارح توجهت بنفسي للقسم ثم النيابة من قبل استدعائي ودا مثبت عند وكيل النيابة، واستدعوا أيضًا فرد الأمن اللي معنديش معاه أي مشكلة خالص”.

اتهام أحمد فلوكس بالتعدي علي فرد أمن كمبوند “اليجريا” يثير غضب السوشيال ميديا (فيديو)

 

View this post on Instagram

 

A post shared by hulk group (@ahmedfalawks_official) on May 16, 2020 at 1:59am PDT

واختتم الفنان:”بالمناسبة لما هبتدي أعرض الحاجات وهترك للإعلام إظهار الحقيقة والمستشار علاء عابد المحامي الخاص بي واللي بشكره هلى كل مجهوداته معايا، فيه حاجات كتير متعرضتش وهي دلوقتي عند النيابة، وفيه فيديو أخر أرسلته الشركة للنيابة حوالي 36 دقيقة وتم استخدامه كمان في ابتزازي، أن شاء الله تبان الحقيقة في غضون اليومين التلاتة اللي جايين”.

سحجات وكدمات.. ننشر التقرير الطبي لـ”أحمد فلوكس” في واقعة اعتداء أفراد الأمن

تابع مواقعنا