الإثنين 06 مايو 2024
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

الراقصة ليندا: “قلت لنصر محروس أنا مصرية وشرقية مش عايزة أكون سكسي”

القاهرة 24
أخبار
الخميس 20/أغسطس/2020 - 10:35 م

كشفت الراقصة ليندا، تفاصيل جديدة بشأن حذف مشاهدها من كليب “ضارب عليوي”، للمطرب مصطفى شوقي، والمنتج نصر محروس، وذلك بعد تخطيه حاجز المليون مشاهدة على موقع الفيديوهات الشهير “يوتيوب”.

وقالت ليندا في أول ظهور لها مع برنامج “ET بالعربي”: “أول حاجة الأستاذ نصر كلم مدير أعمالي باسم عبد المنعم وطلب منه الاشتراك بينا وبينه في ضارب عليوي، وبعدين كلمني على تليفوني الشخصي، أنا رحبت جدًا بالأغنية، وأنا مش من الفانز بتوعه وهو شخص محترم جدًا حتى عمري ما رقصت على أغنيته القديمة، أنا سمعت كلمتها وكانت صعبة، بس الرتم بتاعها عجبني حسيتها حماسية وفيها طاقة إيجابية”.

وتابعت: “وقال لي التصوير هيكون في الاستوديو في 4 بلاتوهات، فأنا قلت له أنا مصرية وشكلي شرقي وعايزة أمثل، وأول مرة أطلع في التليفزيون المصري ببدلة رقص، قلت له مش عايزه أكون سكسي وهكلم الديزاينر بتاعتي عشان تعملي فستاين معينه مقفولة لحد الرقبة، فرجته الديزاينر وقال لي حلوين، ولكن بعدها رفض يدفع مصاريفها وقال كتير أوي مش عامل حسابها”.

وكشفت ليندا أنها رفضت ارتداء ملابس كاجوال خلال تصويرها للفيديو كليب، قائلة: “مش هطلع بتشيرت وجينز في الكليب، قال لي طيب هشوف مع فيكتور ابني، بعتلي حوالي 15 قطعة توب وجينز وفساتين قصيرة، وقلت له هو ده مش سكسي؟!”.

ليندا بعد حذفها من”ضارب عليوي”: رفضت أعمل الكليب ببدل رقص لأني هدخل البيوت المصرية

خريجة اقتصاد وعلوم سياسية.. من هي “ليندا” الراقصة المحذوفة من كليب “ضارب عليوي”؟

تابع مواقعنا