الجمعة 29 مارس 2024
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

أحمد فلوكس يشكر زوجته رابيا بوصلة “تلقيح” (صورة)

القاهرة 24
فن
الأحد 04/أكتوبر/2020 - 10:22 م

وجه الفنان أحمد فلوكس رسالة شكر ودعم لزوجته رابية، بعدما عاد إليها منذ فترة قصيرة مرة أخرى بعد سنوات، ولكن أثناء شكره لها، وصف بعض من نمط للسيدات على عكس طباعها وتصرفاتها في وصلة “تلقيح” منذ عدة أشهر، وأعاد نشرها منذ قليل.

ونشر “فلوكس” عبر حسابه الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات القصيرة “انستجرام”، صورة لمنشور قام بكتابته منذ 5 أشهر، وأعاد نشره مرة أخرى، وعلق عليه قائلًا: “أنا قولت الكلام ده من 5 شهور.. وبعد حاجات كتير حصلتلي وبعد حاجات كتير شوفتها بقيت كل حرف كتبته قاصده وصح.. يسلم اللي رباكي”.

وكتب “فلوكس” منذ أشهر: “الحقيقة عمر ما جيه الفرصة وده تقصير مني إن أشكر أم ابني رابية، بعد تعاملي مع ناس كتيرة ومواقف وتجارب شوفتها عرفتني الفرق بين ولاد الناس بجد وقاع المجتمع والفرق بين الست المحترمة اللي مابتسبش ابنها وبيتها وبين ناس تانية راميين عيالهم ومقضينها شمال وسهر وخروج ومن الراجل ده للراجل ده”.

وأردف: “ما بين واحدة بعد انفصالنا لم تتزوج وفنت نفسها لابنها ومحترمة وضعها وسنها وناس راميين عيالهم وجواز ومن جوز لجوز لصاحب جوز وحاجة بشعة وناسيين عيالهم ولا محترمين سنهم ولا عيالهم ولا حتى شكلهم.. بشكرها على محافظتها لاسمي وسمعتي وإنها عمرها ما غلطت فيا ولا في حد وطول عمرها سند وضهر تانية.. بشكرها إنها طول الوقت محافظة على وضعي ومكانتي غير ناس تانية ممكن يدمروا رجالتها ويطلعوا أسرارهم ويتكلموا عنهم”.

واختتم حديثه، قائلًا: “بشكرها على تربيتها لابني وإنها فنت حياتها ونسيت نفسها ومبقاش عندها حياة غير لابنها رغم إن عندها كل حاجة تخليها تعيش وتتبسط بس كأي ست محترمة قافلة حياتها لابنها وبس وعلى رغم من انفصالنا ولكن دايمًا صاينة اسمي واسم ابني وبترفعه في السماء.. شكرًا ليكي.. شكرًا”.

 

 

أحمد فلوكس يشكر زوجته رابية
أحمد فلوكس يشكر زوجته رابية

وأعلن “فلوكس” خلال الأسابيع القليلة الماضية عودته لزوجته الأولى “رابية” وأم ابنه الوحيد “سيف”، من خلال نشره صورة تجمعهما عبر حساباته الشخصية على مختلف مواقع التواصل الاجتماعي، واكتفى بتعليق: “أنت” على الصورة.

أحمد فلوكس يعود لزوجته الأولى “رابيا” أم ابنه الوحيد

أحمد فلوكس: نور الشريف كان منبهرًا بأعمالي (صورة)

تابع مواقعنا