الإثنين 06 مايو 2024
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

عمرو أديب يعرض تسجيلاً صوتيًا لفتاة تفضح عبد الله الشريف.. والإعلامي: ربك رفع الستر عنهم (فيديو)

القاهرة 24
أخبار
الإثنين 05/أكتوبر/2020 - 12:14 ص

عرض الإعلامي عمرو أديب، رسالة صوتية لفتاة تدعى “ريم”، على علاقة بالإخواني عبد الله الشريف، تفضحه بسبب طلبه منها علاقة محرمة.

وقالت الفتاة، خلال الرسالة الصويتة التي عرضها أديب، عبر برنامج “الحكاية” المذاع على قناة “ام بي سي مصر”، “أول حاجة عرفتها عنه في قطر.. ابن الحرام تاني هنا وتنامي هناك وكلام الخسيس عشان مدتلوش الحرام الندل المخادع، لما كنت ارفض أجيله كنت بقوله أنا معرفكش أنت مشهور قدام الناس، وكان بيقولي أنا أجيلك ما دام انتي مش عايزة تيجي رغم إني خايف من القيود الأمنية وهو كلب مصلحته والإخوان لا يهموه في حاجة”.

وتابعت ريم:” هو ساكن في منطقة اسمها السد وعنده عربية ليكزيزس بيضاء شبابيكها سوداء وقالي مش بيسافر بجوازه المصري وبيسافر بجواز تركي، واسم مراته هدير، وكان بيقولي مراتي عندها مشاكل صحية، كان بقولي تعالي نأسس العلاقة ويشتغل في الجزيرة ومنتج البرامج الصحية، وبيعمل خدمات للقطريين وبياخد راتب من الجزيرة”.

واستكملت:” وعامل فيها قلبه على المصريين وبيتكلم عن الحق والعدل، وعامل نفسه قلبه على المصريين، والمصريين بالنسبة له أكل عيش، وهو ملوش علاقة خالص بالسلطة في قطر، وقطر سيباه براحته يعمل اللي هو عايزه لخدمة أجندتها، وكان بيوهمني أنه معندوش فلوس ولا غني، وكان بيقولي أنه بيحوش عشان يشتري جنسية عشان احتمال قطر في يوم من الأيام تقول إحنا مش عايزنكم، وهو عارف من جوه إن ديه أجندة”.

فيما علق أديب، “ربك رفع الستر عنهم”.

بلاغ عاجل ضد عبد الله الشريف بتهمة الإساءة والتحريض ضد الجيش المصري

تابع مواقعنا