الخميس 28 مارس 2024
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

للتافهين والمرضى.. أول رد من ريهام حجاج على تسريب صور زواجها السابق

القاهرة 24
فن
الأربعاء 23/يناير/2019 - 07:20 م

نشرت الفنانة ريهام حجاج على موقع تبادل الصور والفيديوهات القصيرة “انستجرام” رد وتعليق على الصور المسربة لها مع زوجها السابق والد ابنتها أثناء عقد قرانهم.

وعلقت ريهام على الصور وكتبت قائلة: “الناس التافهة اللي اجتهدت عشان تطلع صورة قديمة لكتب كتابي من مجلة وتنشرها على ‘نها شئ ممكن يضايقني أحب أقولهم إطلاقا”

ريهام حجاج وزوجها السابق ميكي
ريهام حجاج وزوجها السابق ميكي

وأضافت: “كل محاولات التشويه اللي عمالة تحصل لواحدة اتجوزت علي سنة الله و رسوله من راجل مطلق أصلا إن دلت على شئ فتدل على مرض النفوس و نصيحة للستات الفاضية.. مافيش راجل بيتسرق”

وأكدت على أن: “الناس بتتجوز و تطلق عادي و كل شئ قسمة و نصيب و ربنا اللي بيبقي كاتب و مقدر.. بلاش تفاهة ولو كل واحد طلع صورته من خمستاشر سنة حايلاقي شكله اختلف عادي!!.. خاصة صور الافراح اللي فيها ٣ كيلو ماكيلچ دا رسمة الحواجب بتفرق..المهم الجوهر و انا مافيش حاجة في حياتي ممكن اتكسف منها و اللي حاصل دا ما شئ غير تفاهة و حقد عشان دا جواز.. اللي الناس بتباركلي عليه.. لاخبر بقضية قتل و لا فضيحة مخلة للأداب.. كفاية هري و صحافة صفراء.

 

View this post on Instagram

 

الناس التافهة اللي اجتهدت عشان تطلع صورة قديمة لكتب كتابي من مجلة و تنشرها علي انها شئ ممكن يضايقني احب اقولهم اطلاقا !! كل محاولات التشويه اللي عمالة تحصل لواحدة اتجوزت علي سنة الله و رسوله من راجل مطلق اصلا ان دلت علي شئ فتدل علي مرض النفوس (و نصيحة للستات الفاضية..مافيش راجل بيتسرق) الناس بتتجوز و تطلق عادي و كل شئ قسمة و نصيب و ربنا اللي بيبقي كاتب و مقدر .. بلاش تفاهة و لو كل واحد طلع صورته من خمستاشر سنة حايلاقي شكله اختلف عادي!! (خاصة صور الافراح اللي فيها ٣ كيلو ماكيلچ ?)دا رسمة الحواجب بتفرق..المهم الجوهر و انا مافيش حاجة في حياتي ممكن اتكسف منها و اللي حاصل دا ما شئ غير تفاهة و حقد عشان دا جواز.. اللي الناس بتباركلي عليه.. لا خبر بقضية قتل و لا فضيحة مخلة للآداب!! كفاية هري و صحافة صفرا طبعا الكلام دا للمرضي النفسيين اما كل الناس الطبيعية اللي باركتلي و فرحتلي و ماعرفتش ارد عليهم من كترهم ..بشكرهم و بقولهم يا رب مسلسل كارمن يعجبكم ✌️ يوم ١٠ فبراير علي ال سي بي سي ان شاء الله ??

A post shared by Riham Hagag (@rihamhagag) on Jan 23, 2019 at 8:17am PST

ووجهت ريهام حجاج هذا الكلام إلى كل من حاول مضايقتها ووصفتهم بالمرضى النفسيين وكما توجهت بالشكر الى كل من ساندها وقام بتهنئتها على زواجها من رجل الأعمال محمد حلاوة طليق الفنانة ياسمين عبدالعزيز.

الجدير بالذكر أن أخر أعمال الفنانة ريهام حجاج هو مسلسل “كارمن” الذي سيعرض قريباً على شاشة قناة سي بي سي ابتداءاً من 10 فبراير القادم ويشاركها البطولة العديد من النجوم أبرزهم الفنانة الشابة ولاء الشريف، ليلى عز العرب، كاتيا محمود، أحمد حلاوة، شريف إسماعيل، أحمد حاتم، محمد الكيلاني والمسلسل من إخراج حسين شوكت، تأليف خالد حمام.

تابع مواقعنا