الجمعة 26 أبريل 2024
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

نيللي كريم: “في مواقف بتبقى تقيلة لدرجة أن البني آدم مش عاوز يعيش”

القاهرة 24
فن
الأحد 13/سبتمبر/2020 - 12:58 م

ظهرت الفنانة نيللي كريم، في عدة مقاطع فيديو، وجهت من خلالهم رسالة لجمهورها تحثهم على التحلي بالقوة وتخطي كل الأزمات، دون التاثير على حاتلتهم النفسية.

وقال نيللي كريم في الفيديوهات التي نشرتها عبر “الاستوري” بحسابها الشخصي بموقع الفيديوهات والصور “انستجرام”، وقالت به:” في وسط زحمة الحياة معرضين لمواقف تأثر على حالتنا النفسية.. في مواقف بتبقى تقيلة لدرجة أن البني آدم مش عاوز يعيش أو يكلم حد.. ولا عاوز يكمل الحياة”.

وتابعت: “وفي ناس بتقدر تعدي المحنة ديه.. يتعلموا منها ويكونوا أقوى.. ويساعدوا ناس تانية.. خليك قوي.. خلي عندك ايمان أن كل حاجة نقدر نعديها مع بعض ونساعد بعض.. أنت الأقوى”.

وكانت أعربت الفنانة نيللي كريم، عن سعادتها بردود الأفعال التي تلقتها من الجمهور، بسبب مسلسل “بـ100 وش”، الذي عرض رمضان الماضي.

نيللي كريم
نيللي كريم

نيللي كريم باكية: “حظي حلو إني قابلت ست مبدعة اسمها كاملة أبو ذكري” (فيديو)

وكشفت نيللي، عن أصعب الشخصيات التي جسدتها خلال العمل، فقالت خلال لقائها مع أبطال بـ100 وش في برنامج “معكم” مع الإعلامية منى الشاذلي:” أنا حبيت كل الشخصيات اللي عملتها، ولكن أصعب شخصية كانت الست الكبيرة في السن عشان كان ماسك كامل غير لما يتركب مناخير بس، فكان صعب من ناحية المكياج بس كاملة أبو ذكري شافتني ست كبيرة كيوت أوي، أنا الشخصية اللي حبتها أوي كانت الست الخليجية”.

وأضافت: “الحمد لله إن كل حاجة عدت تمام لأن كمان كنا بنصور وقت كورونا ونازلين من البيت وراجعين تاني ومش عارفين هيحصلنا إيه، خاصة أن في مشاهد كان لازم نبقى جنب بعض ولو واحد جاله كورونا يبقى خلاص الدنيا باظت بس الحمد لله كل حاجة عدت بسلام”.

وصلة رقص تجمع نيللي كريم وكاملة أبو ذكري على أغنية “مليونير مليونير” (فيديو)

تابع مواقعنا