السبت 20 أبريل 2024
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

صاحبة مبادرة تعدد الزوجات عن فياجرا النساء: “الست بتكون ماشية مع جوزها ومش مكفيها” (فيديو)

القاهرة 24
أخبار
الجمعة 30/نوفمبر/2018 - 11:17 م

علقت الإعلامية منى أبو شنب، صاحبة مبادرة تعدد الزوجات، على أخبار تداول فياجرا النساء والترويج لها في الأسواق بقولها: “هما اخترعوها ليه؟.. طيب الرجال وعندهم ضعف ومشاكل جنسية، وكان علاج طبي لبعض الرجال، وتحت إشراف الطبيب، والنهارد يطلعولنا فياجرا عشان البرود الجنسي، ده الستات بتكون ماشية مع جوزها وبتبص لحد تاني، وعمالين يخونوا والدنيا بيس وزي الفل”.

وأضافت “منى” خلال فيديو لها عبر صفحتها على موقع التواصل الاجتماعي “فيس بوك”، أن هناك رجل يشتكي لها بأن زوجته كثيرًا ما تخونه وهو يسامحها، حتى وصلت بها الجراءة أن تتصور عارية لرجل آخر أمام عينه، وعشيق زوجته يصور نفسه عاريًا ويرسل لها الصور، والرجل لا حول له ولا قوة يتحمل ويقبل بذلك خوفًا على الأطفال، (مؤكدًة أنها نشرت قصته على صفحتها).

وتابعت:”المرحلة العمرية من سن الـ20 معندهمش برود جنسي، والكبار حتى قليل لما واحدة تصاب بالبرود الجنسي بعد الـ40، بس فيه ستات بتمنع نفسها عن حوزها بكيفها ومبيكونش عندها برود جنسي، هتاخد الحباية البنبي؟!، البرود في الستات نادر لما تلاقي حتى يشتكي من مراته، مش كل الستات مستنيه الحباية البنبي.. الستات شغالين الله ينور”.

تابع مواقعنا