الخميس 25 أبريل 2024
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

“بنطلونها غرقان دم”.. ننشر أقوال والدة الطفلة المعتدى عليها جنسيًّا ببدر (مستندات)

القاهرة 24
أخبار
الإثنين 07/ديسمبر/2020 - 09:01 م

حصل “القاهرة 24” على نص التحقيقات في القضية رقم 5429 لسنة 2020 جنح مركز بدر، والخاصة باتهام المدعو “سعيد. ص. ح” والمدعو “خميس. أ. خ” بالاعتداء جنسيًا وهتك عرض الطفلة “ح. ع” البالغة من العمر 4 سنوات.

حيث ذكر تقرير الطب الشرعي وجود جرح متعدد وتهتك بفتحة الشرج تحتاج العرض على الطب الشرعي، والاستماع إلى أقوال والدة الطفلة المجني عليها.

س: ما هي تفاصيل شكواكِ؟

ج: أنا كنت قاعدة في البيت وبنشر الغسيل في الدور اللي فوق لقيت بنتي جاية بتعيط والبنطلون بتاعها غرقان دم وببص لاقيت الاتنين “سعيد. ص. ح” والمدعو “خميس. أ. خ” طالعين من الأرض بيجروا من الأرض اللي قدام البيت عندي وأنا شوفتهم وهما طالعين منها فكشفت على البنت ورحت المركز عملت المحضر.

س: كيف كان علمك بهتك عرض ابنتك؟

ج: علشان لما جت تجري لقيت بنطلونها غرقان دم ولاقيت الاتنين اللي قولت عليهم بيجروا من نفس الأرض اللي بنتي جاية منها.

إحالة سيدة تعرضت للاغتصاب للطب الشرعي بالقليوبية

س: وما هي صلتك بالمجني عليها؟ ج: هي بنتي. س : وهل لديكِ ما يثبت ذلك؟ ج: أيوة. ملحوظة من النيابة: قدمت الأم شهادة مميكنة لميلاد الطفلة. س: كم يبلغ عمر المجني عليها؟ ج: 4 سنوات. س: متى وأين حدث ذلك؟ ج: الكلام ده حصل يوم الأحد 26 إبريل 2020 الساعة سبعة ونص الصبح في التل الكبير (الشروق). س: من كان برفقتك آنذاك؟ ج: أنا كونت لوحدي. س: وهل من شاهد على تلك الواقعة؟ ج: لا. س: وكيف علمك قيامهم بهتك عرض ابنتك؟ ج: عشان بنتي لما جات تجري على البيت وبنطلونها غرقان دم لقيت الاثنين اللي قلت عليهم بيجرو من نفس الأرض اللي بنتي جاية منها. س: وما هي المسافة التي تفصل بين منزلك ومكان ارتكاب الواقعة؟ ج: حوالي سبعين متر تقريبا وأنا على السطح بشوف الأرض من هناك. س: ومن الذي أخبرك بما حدث لابنتك؟ ج: بنتي نفسها هي اللي قالتلي. س: وبماذا أخبرتك تحديدًا؟ ج : هيا قالتلي إن حمادة هوا اللي ضربها.

أول تعليق لـ”حماية الطفل” على واقعة اغتصاب صاحب سوبر ماركت لطفلة في قنا

دفاع متهمة في اغتصاب “فتاة فيرمونت”: أستشعر الخطر 

 

مستند
مستند
مستند
مستند
مستند
مستند
مستند
مستند
مستند
مستند

 

تابع مواقعنا