الخميس 25 أبريل 2024
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

خالد الغندور يعلق على رحيل مينا ماهر من الأهلي: "شكرا قناة الزمالك وإعلام المصريين"

مينا ماهر
رياضة
مينا ماهر
السبت 08/مايو/2021 - 12:20 م

علق خالد الغندور نجم نادي الزمالك ومنتخب مصر السابق، على قرار إقالة ورحيل مينا ماهر عن قناة النادي الأهلي، بعد ظهور أحد الفيديوهات له وهو يشجع الزمالك، مما أثار غضب جماهير القلعة الحمراء.

وكتب خالد الغندور عبر صفحته على "فيس بوك"، "كل الدعم ليكم والرزق بتاع ربنا، وأسوأ شيءٍ إنك تقطع عيش ناس بيشتغلوا بكل أمانة لمجرد انتمائهم".

وواصل: "علي فكرة داخل قناة الزمالك هناك بعض العاملين انتماؤهم للأهلي ونحبهم ونحترمهم جميعا وعمرهم ما قصروا في عملهم، وتقييمهم الإعلامي مرتبط بشغلهم وضميرهم المهني وليس انتمائهم وعمر ما الشركة أو أنا الزملكاوي جدا وكابتن الزمالك التاريخي نفكر نقطع عيش الناس".

كل الدعم ليكم و الرزق بتاع ربنا و أسوأ شيءٍ انك تقطع عيش ناس بيشتغلوا بكل امانة لمجرد انتماءهم و علي فكرة داخل قناة...

تم النشر بواسطة ‏‎Khaled Elghandour‎‏ في الجمعة، ٧ مايو ٢٠٢١

وواصل: "عشان كده لازم تعرفوا الفرق الشاسع في المشاهدة وبرامج القناة ونجاحها بفضل جمهور الزمالك العظيم، وبفضل حب الناس لبعض وبفضل الناس المسئولة عن القناة، من أكبر واحد لأصغر واحد، ومش محتاجين كل ربع ساعة نعمل تطوير في القناة، عشان قناة الزمالك كبيرة لأنها تظهر الحقائق وتخاطب العقول ولا تدافع عن باطل".

واختتم: "من هنا شكرا لإعلام المصريين والشركة المتحدة ولنادي الزمالك ولكل العاملين في القناة، إخراج وإعداد وتحرير وإنتاج وتصوير وإضاءة وصوت".

الزمالك يستنجد بالإيطالي سلفاتور.. ويجهز مستحقات باتشيكو

تابع مواقعنا