الإثنين 29 أبريل 2024
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

بعد مورنينج عليك ياقلبي.. “سارة مش ليك يا كايا”

القاهرة 24
كايرو لايت
الأحد 10/فبراير/2019 - 01:16 م

تداول مستخدمو مواقع التواصل الاجتماعي، مقطع فيديو جديد يظهر فيه “كايا” وهو شاب أطلق فيديو ساخر عبر فيه عن حبه لفتاة مرتبط بها،  يعلن رفض والدها زفافه من سارة.

وقال فى الفيديو:”مساء الخير ياجماعة مكنش عايز اتكلم وأنا في الحالة دي، أنا بقالي 3 سنين مرتبط انا وسارة وسابتني النهاردة،عشان الفلوس عشان متقدملها صنايعي ألومنتال”.

وأضاف: “أنا مش عارف ازاي ضغطوا عليها وهتوافق، بس أنا مش هنساها والله العظيم بحبك ياسارة، انسى أيه ولا ايه، والله العظيم ماهسيبك، عشان محدش هيشوفك غيري، ياريت تردي عليا لما اتصل بيكي، ومش هلبس التيشرت دا وانتي عارفه بالنسبالي ايه غير لما تردي عليا”.

كان مستخدمي مواقع التواصل الاجتماعى ققد تداولو منذ أيام قليلة فيديوهات قصة حب جديدة بعنوان “سارة وكايا.. قلبي يارب”، حيث انتشر مقطع فيديو لفتاة مراهقة تُدعى “سارة”، توجه رسالة لصديقها “كايا” بطريقة أثارت عاصفة من السخرية على الفتاة وصديقها.

وقالت الفتاة في الفيديو: “أنا مرتبطة بكايا يا جدعان.. مورنينج عليك يا قلبي” إلى تريند ساخر على مواقع التواصل الاجتماعي.

وأثار الفيديو سخرية الكثير من مستخدمي السوشيال ميديا، بسبب صغر سن الفتاة التي لم تتجاوز الـ20 عام وتعيش قصة حب مشتعلة إلى هذا الحد، بالإصافة إلى غرابة اسم حبيبها الذي صرحت عنه في الفيديو “كايا”.

وتحولت كلمات الفتاة في الفيديو المنشور: “أنا مرتبطة بكايا يا جدعان.. مورنينج عليك يا قلبي” إلى تريند ساخر على مواقع التواصل الاجتماعي، حيث تبادلها المستخدمين فيما بينهم على طريقة كوميكس مضحكة.

“قلبي يارب”.. قصة “مورنيج” سارة وكايا تجتاج “السوشيال ميديا” (فيديو)

تابع مواقعنا