رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
دين وفتوي

محدش يقولي ربنا يردكم لبعض.. البلوجر مريم سيف تتهم طليقها بالتهجم عليها وتنهار باكية: جابلي بلطجي

مريم سيف
كايرو لايت
مريم سيف
الجمعة 05/أغسطس/2022 - 03:47 م

اتهمت البلوجر مريم سيف طليقها الإنفلونسر محمد شرف بالتهجم عليها، وإرسال بلطجية لها في شقتها، وذلك بعد أيام قليلة من إعلان طلاقهما، إثر مشاكل بينهما.

مريم سيف تتهم طليقها بإرسال بلطجية 

ونشرت مريم سيف؛ فيديو عبر خاصية ستوري على موقع التغريدات القصيرة انستجرام، تقول فيه: اللي حصل، إني رجعت من السفر على بيت ماما، وأنا راجعة بفتح باب الشقة مش بيتفتح.. إزاي الكالون اتغير والشقة بتاعتي وباسمي.

وأضافت سيف: بعد مرور ربع ساعة، لقيت بلطجي داخل، بيقولي: إيه.. ديه شقتي اطلعي منها، وبعدين المحامي بتاعي جه، ومعاه ورقي، لأن مش هحط كل أوراقي الحكومية في الشقة.

وتابعت: البلطجي بعد شوية عرف إنه بيتصور، والحركة ديه اختصرت عليا سنة ونص قواضي.. لولا إني جيت في الوقت المناسب، لأني مبقولش راجعة إمتى.. ده طبعي.

https://instagram.com/stories/mariamseiif/2898126525651428367?utm_source=ig_story_item_share&igshid=MDJmNzVkMjY=

وانهارت البلوجر، باكية: محدش يبعت لي ربنا يردكم لبعض.. قولوا لي ربنا يبعد عنك إنتي وبنتك ولاد الحرام، وربنا يوعي الشخص.

واستكملت: مقدرة إن ممكن الشخص ميكونش في وعيه.. ممكن يبقى مُغيب.. في ناس بينضحك عليها ومخها يبقى واخدله حاجة ومش واعية بتعمل إيه.

وأردفت البلوجر مريم: أنا آه قوية.. بس كل واحد وليه طاقة.. أنا ماسكة بإيدي وسناني لحد دلوقتي.. بس أكتر من كدة هيجرالي حاجة أقسم بالله.. بس أخذ الحق حِرفة، وكله بالقانون.

مريم سيف تتصدر التريند

في وقت سابق، اتهمت البلوجر مريم سيف؛ زوجها الإنفلونسر محمد شرف، بأنه لا ينفق عليها هي وابنتها، وتخلى عنها وقت مرضها الصعب، الذي لا زالت تقوم بتشخيصه حتى الآن، مُشيرة إلى أنها تقوم بتحليلات السرطان.

تابع مواقعنا