السبت 20 أبريل 2024
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

غادة إبراهيم: طاعة الزوج من طاعة الرب.. وياسمين عز صادمة للستات

غادة إبراهيم
فن
غادة إبراهيم
الجمعة 17/فبراير/2023 - 08:25 م

علقت الفنانة غادة إبراهيم  على  تصريحات الإعلامية ياسمين عز في برنامجها كلام الناس، مؤكدة أن لديها بعض التصريحات الصادمة ولكنها تتفق معاها في تصريحات أخرى.

وقالت غادة إبراهيم في تصريحات لـ القاهرة 24: ياسمين عز لها تصريحات صادمة للستات، بس أنا بتفق معاها في تصريحات دلع الرجل وإننا نهون عليه وأنه يكون في البيت سي السيد وفي البيت تبقى دعواته مستجابة.

وتابعت غادة إبراهيم: طاعة الزوج من طاعة الرب، وندلع الرجل في حدود اللي أمرنا بيه ربنا يعني منبقاش عبيد، لأن الرسول عليه الصلاة والسلام، كان بيعامل زوجاته بالحسنى والكلام الجميل.

غادة إبراهيم

وأضافت: لما سمعت ياسمين عز بتقول إن فيه صوت شتوي وصيفي قلتلها أنا صوتي ينفع في كل الفصول، وياسمين  لذيذة بس يعني تصريحاتها صادمة للستات.

غادة إبراهيم: الست هي الأمان للزوج

وعن دور المرأة، أكدت غادة إبراهيم أن المرأة لها دور كبير في نجاح العلاقات الزوجية، معلقة: لازم يكون فيه تبادل بين الرجل والست ميبقاش كل العبء على الست بس، صحيح دور الست كبير في البيت لأن الأم مدرسة ومربية.

واستكملت: الست هي الحضن والأمان والأمن للزوج للي بيرجع تعبان ومهموم، بس في نفس الوقت عايزة كلام حلو ودلع، يعني في نص اليوم يبعت لها وردة، والشغل اللي مطلع عينها ليل ونهار بكلمه حلوة من الزوج هتقدر تشيل قده 10 مرات.

تابع مواقعنا