الأربعاء 22 مايو 2024
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

ريم طارق طليقة حسن شاكوش: في بنات بعتوا لي صورهم بقمصان نومي

حسن شاكوش وريم طارق
فن
حسن شاكوش وريم طارق
الإثنين 11/سبتمبر/2023 - 12:30 ص

كشفت ريم طارق طليقة مطرب المهرجانات حسن شاكوش، تفاصيل جديدة في الأزمة المستمرة بينهما، وأشارت إلى أنها كانت تتلقى صورًا من فتيات ترتدي ملابسها الخاصة.

وقالت ريم طارق خلال حوار تليفزيوني لها: فيه بنات كانوا بيعتوا لي صورهم وهما بيلبسوا قمصان نومي في فيلا حسن شاكوش، ومش هعرض حاجة زي دي وواجهته قدام الناس، وجزء من الحاجات الشخصية بتاعتي ملقتهاش ومع ذلك ارتضيت، وحقوقي القانونية هاخدها بالقانون.

كما كشفت أنها أعادت ساعة ذهب لحسن شاكوش عثرت عليها في أشيائها الخاصة، قائلة: لما روحت أخد حاجتي وهدومي من البيت لقيت ساعة دهب بتاعة حسن كان شايلها معايا، قررت تاني يوم أثبت له حسن نيتي قدام الناس وقلت له أنا عاوزاك ودي الأمانة اللي كنت شايلها معايا وبعرفك أني مش وحشة، وفي النهاية خلف هو باتفاقه وما أدنيش حقوقي القانونية وهاخدها بالقانون.

كما أشارت ريم طارق إلى إنها حاولت المطالبة باستعادة أشيائها الخاصة وملابسها من فيلا حسن شاكوش، بالإضافة إلى حقوقها القانونية مثل المؤخر والقائمة والشبكة وهم جميعهم بقدر 600 ألف جنيه ولكن حسن شاكوش رفض واتفقوا في النهاية على إعطائها 400 ألف جنيه ولكنها تفاجأت أن نشر الفيديو الذي أعلنت فيه استعادة أشيائها ولم يعطها حقوقها القانونية وخلف بوعده.

ريم طارق: حسن شاكوش كان لابس بيجامتي

وفي سياق متصل، كشفت ريم طارق أمرا غريبا، خلال لقائها بشأن فيديو حسن شاكوش الذي نشره وكان يعلن انتهاء الخلاف بينهما فيه، وقالت: حسن شاكوش في الفيديو اللي نزلوا بيعلن فيه انتهاء الخلاف بينا كان بيتسفزني ولابس بيجامتي وبعت لي رسالة أنه انتصر.

تابع مواقعنا