الإثنين 27 مايو 2024
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

رسالة مؤثرة من شقيقة أحمد سامي العدل بعد رحيله: وفاتك أنت وبابا ضربتين يكسروا أي حد

رشا سامي العدل
فن
رشا سامي العدل
الإثنين 02/أكتوبر/2023 - 11:27 ص

وجهت رشا سامي العدل رسالة لشقيقها أحمد الذي رحل عن عالمنا في الأيام الماضية، بعد أن تعرض للإصابة بجلطات كثيرة قبل رحيله، إذ أعربت رشا عن صدمتها بوفاة شقيقها ووالدها أيضًا الذي رحل في السنوات الماضية.

وكتبت رشا سامي العدل منشورًا، عبر حسابها الشخصي بموقع التواصل الاجتماعي فيس بوك، قالت فيه: هتوحشنا يا روحي أنا وخالد حياتنا صعبة من بعدك.. بابا الله يرحمه، وأنت دلوقتي كسرة جامدة أوي، لينا ضربتين يقطموا أي حد، لسة مش مستوعبين وصعب نستوعب، بس متغلاش على اللي خلقك.

وتابعت رشا سامي العدل: الله يرحمك ويغفر لك، ويدخلك الفردوس الأعلى من غير حساب، ولا سابق عذاب، اللهم ثبته عند السؤال، وأكرم نزله ونور قبره إنك أنت الغفور الرحيم اللهم آمين.

رشا سامي العدل توجه رسالة مؤثرة لشقيقها

ومن قبل، كشفت رشا تفاصيل اللحظات الأخيرة في حياتة شقيقها أحمد، وكتبت رشا عبر حسابها الشخصي بموقع فيس بوك: في عز محاولاتي نقله لمستشفى تانية فقد نبض قلبه لثواني قدامي، اتخضيت الدكاترة طمنوني وقالوا مفيش حاجة أهو زي الفل.

تفاصيل الأيام الأخيرة في حياة أحمد سامي العدل

وتابعت شقيقة أحمد سامي العدل: قلبي وجعني ولقيتني بقول له عايزاك تسبح وتقول الشهادة معايا وتفضل تقول كل القرآن اللي أنت حافظه، يا دوبك لفيت ظهري ولسة هخرج اشوف موضوع الإسعاف ونقله، لقيت دكاترة وممرضين في كل حتة حوالين أحمد بيحاولوا ينعشوه 38 دقيقة على الساعة محاولات وأنا واقفه قدامه قلبي بيتقطع وروحي أنا بتطلع مني ماسكة في خيط أمل من الدخان اتقطع بـ آخر نفس منه وراح أحمد، أخويا الصغير.

تابع مواقعنا