الجمعة 29 مارس 2024
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

الموزع أحمد إبراهيم: الشعب المتدين بطبعه قال إنى تزوجت أنغام عشان محتاج قرشين (فيديو)

الموزع أحمد إبراهيم
أخبار
الموزع أحمد إبراهيم وأنغام
السبت 30/مارس/2019 - 12:07 ص

قال الموزع أحمد إبراهيم، زوج المطربة أنغام، إن النقاشات الجانبية فى حالة حدوث شىء ما للمشاهير هى عادة دائما ما نسمع عنها وتعتبر “سلو بلدنا”، موضحاً أن هناك أشخاص يتدخلون فى الحياة الشخصية للآخرين بإعتبارها حياة مفتوحة لهم، وخاصة المشاهير فى كافة المجالات.

وأضاف “إبراهيم”، خلال مداخلة هاتفية لبرنامج الحكاية، والذى يقدمه الإعلامى عمرو أديب، عبر قناة إم بى سى مصر، أن هناك من يتحدث باسم الدين، والشعب المتدين بطعبه وعن أمور الله، موضحاً أنه لم يتحدث فى أى شىء من زواجه من المطربة أنغام، وقرر عدم الحديث قائلا:”انا متكلمتش خالص وكملت فى حياتى وشغلى وسبت الموجة تعدى”.

وتابع الموزع المعروف، أن الأمر منذ البداية لم يعنيه فى شىء، فهو يعرف كيف يرد جيداً على كل ما تحدث بخصوص هذا الأمر، قائلا:”مش فارق معايا وما زال مش فارق معايا أنا بعرف اشتم وأضرب ووخدها من تحت، وأنا مصرى بعرف اتخانق وبعرف ازعل وأغير وأشتم”، مشيراً إلى أن آخر اتصال بينه وبين زوجته وأم أولاه كان منذ دقائق قليلة.

وأكمل إبراهيم، أن هناك من تحدث على فرق السن بينى وبين المطربة أنغام، كما أن بعضهم أكد على أن هناك فرق للسن يصل إلى 25 سنة، كما قال البعض أنه شاب وفى بداية الطريق ويحتاج إلى بعض الأموال، قائلا:”الحرب بتنتهى بواحد كسبان وأنا قولت قبل كد الحرب اللى هيبقى طرفها أنا وحد عزيز عليا أو أم أولادى هتبقى بينى وبينها أنا مش عايز أكسب الحرب دى موضوعى معاها هى ست كويسة جداً واذا كان حد من حواليها بيتاجر بقضتها.

 

زوج أنغام: بعرف “أضرب واشتم و…” للى هيتدخل في حياتى الخاصة

بيان زوج أنغام

حالة من الغضب سيطرة علي الموزع احمد إبراهيم زوج المطربة أنغام بعد تداول أحد الصور له مع زوجته خلال حفلتهما مع الإعلامى اللبناني بيشان، وتم التعليق عليها بطريق السخرية بسبب فارق السن بينهما، وهو ما جعل أحمد إبراهيم يوضح فارق السن بينه وبين زوجته وهو 11 عامًا، مشيرًًا إلى انه أقل بـ”4 سنوات من العمر الذي كان بين الرسول صليى الله عليه وسلم وبين السيدة خديجة.

أنغام توجه أول رسالة صوت وصورة لزوجها الملحن أحمد إبراهيم (فيديو)

وأشار أحمد إبراهيم فى منشور له عبر حسابه الخاص علي موقع التواصل الاجتماعي “أنا بعرف اتجاهل على فكره وكنت سكت طول الفترة الاخيرة ورفض الف برنامج للرد على تجاوزات في حقي وحق زوجتي التانيه او اتهامات كاذبه في حق زوجتي الاولى منسوبه ليا واتهامات من ناس معندهاش تفاصيل وسكت لاني كبير واعرف ادير بيوتي ازاي ومش من هواة الرد و١٧ سنه شغل لا جرين على ماده ولا شهرة لاني شبعان ولاني بتقي الله وبستخيره في تصرفاتي وباخد قراراتي بنفسي واللي عارفني عارف مين احمد ابراهيم .. اللي في الصورة معايا دي مراتي وحطاني في دماغها وبترضيني قبل ما تبقى نجمه واهم مطربات مصر والوطن العربي يا.. ولو شوفتك هديلك بالجزمه .. اللي في الصورة معايا لا خدتني من بيتي ولا ولادي ولا خربيت بيت حد ولا الف غيرها يعرفوا .. أنا ولادي في حضني وهما و امهم لسه في رقبتي وعايشين في خيري ومن عرقي ومحدش اشتكى عشان حضرتك واللي زيك يشحت بيهم ولادي زي الفل ومعايا ومامتهم فوق دماغي وشايله لسه اسمي ووش الخير عليا وسواء كملنا او انفصلنا هتفضل أم ولادي وكله نصيب ثم ومش هفيه عشان حد يدافع عنها”.

تابع مواقعنا