الجمعة 26 أبريل 2024
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

إيناس عز الدين الممثلة توجه رسالة لـ”المطربة”: “ملعون الشهرة اللى تخليكي تدِّعي المرض” (خاص)

القاهرة 24
أخبار
الثلاثاء 31/مارس/2020 - 08:53 م

علقت الممثلة إيناس عز الدين، عن حالة الجدل التي أثارتها المطربة إيناس عز الدين خلال الفترة الماضية بعد إعلانها إصابتها بفيروس كورونا المستجد.

وقالت الممثلة إيناس عز الدين في تصريح خاص لـ”القاهرة 24″: “أنا مكنتش حابة اتكلم في  في هذا الموضوع دا لولا تشابه الأسماء بينهما، ولكن تشابه الأسماء بينا بالشكل دا خلاني  أقرر التعليق، خاصة أن هذا الموقف من البداية غلط”.

وأضافت: “ليه تعمل الشوو طالما التحاليل مش اتأكدت كذا مرة أن عندها، ما كلنا عندنا أعراض البرد وعارفين إن احنا مش ناس جاهلة، في ظل الظروف اللى احنا فيها دى والخوف كلنا بنحاول نحمى بعض وإيد واحدة البلد مش ناقصة”. 

وتابعت: “الغرض سيء جدا، أنا مش قادرة اصدقها، ازاى تعملى كده ملعون الشهرة اللى تجعل الإنسان يدعى المرض كده بشكل ده، أول ما شوفت لايف بتاع إيناس محسيتهاش، الفيروس ده لىه أعراض كبيرة جدا، أنا مش بحب أقلل من حد وبحب الناس هى اللى ترد لأن دى مواقف حساسة بالنسبه ليا وبتسبب مشاكل كتير ليا”. 

وأوضحت: “أول ما سمعت الخبر أنا اتخضيت، كل الفنانين واصحابى اتصلوا بيا افتكروا انى اتصبت، وطول اليوم امبارح الناس تكلمني، مش قادرة من كمية التليفونات”. 

بعد تشابه الأسماء.. الممثلة إيناس عز الدين توجه رسالة لنقيب الموسيقيين 

وفي وقت سابق، أعلنت المطربة إيناس عز الدين عن إصابتها بفيروس كورونا المستجد بعد عودتها من المغرب، وذلك من خلال حسابها الشخصى عبر موقع التواصل الاجتماعى “الفيسبوك”، ولكن بعد ذلك اثبتت وزارة الصحة كذبها وانها ليست مصابة بفيروس كورونا نهائيا.

لم تدفع شيئا.. “حميات إمبابة” تكذب إيناس عز الدين حول العلاج على نفقتها الخاصة

مدير مستشفى حميات إمبابة لـ”القاهرة 24″: إيناس عز الدين استغلت كورونا لنشر فيديوهات معادية ضد القيادة السياسية

تابع مواقعنا