• بحث عن
  • “مش قد الهوى” أجدد أغاني شيرين عبد الوهاب بعد عودتها للسوشيال ميديا (صورة)

    سهر عوض

    تستعد النجمة شيرين عبد الوهاب، لإطلاق أغنية جديدة بعنوان”مش قد الهوى”، من إنتاج شركة “روتانا” للصوتيات، لتعود بها لجمهورها مرة أخرى بعد غياب عن السوشيال ميديا عدة أشهر.

    وروجت شيرين للأغنية من خلال حسابها الشخصي على موقع التغريدات”تويتر”، : “حبايبي أغنيتي الجديدة اللي وعدتكم بيها مش قد الهوى قريب على يوتيوب”.

    شيرين عبد الوهاب تروج لأغنيتها الجديدة
    شيرين عبد الوهاب تروج لأغنيتها الجديدة

    وسبق وقررت شيرين عبد الوهاب أن تعود مجددًا إلى مواقع التواصل الاجتماعي وذلك بعد غياب دام حوالي 5 أشهر، حيث أنها منذ ذلك المدة أغلقت جميع حسابتها على السوشيال ميديا، بعد أزمتها بتصريحات التبرع للبنان.

    وكتبت عبر حسابها الرسمي بـ”تويتر” لتحث الجمهور على البقاء بالمنزل والتزام العزل المنزلي للحد من انتشار فيروس كورونا فقالت: “أنا هنا يا حبايبي واتبسطت جدًا لما في ظل الظروف اللي العالم كله فيها وكل اللي ليه حد بيحبه قلقان وخايف عليه، لقيتكم فاكرينني وبتسألوا عني، أنا عايزة أطمنكم إني بخير الحمد لله وحالي زي حالكم كلكم، قاعدة في بيتي مع عيلتي وبدعي إن الغمة دي تعدي على خير.”.

    وأكملت: “اهتمامكم بالسؤال عليا ده فرحني جدًا وإداني طاقة إيجابية كنت محتاجاها في ظروف زي دي، وحمسني جدًا وخلاني عايزة أفرحكم زي ما فرحتوني وقريب إن شاء الله أشارك معاكم حاجة قريبة جدًا لقلبي، ولحد ما ده يحصل عايزاكم تكونوا متطمنين عليا، وتاخدوا بالكم من نفسكم ونفضل كلنا في البيت”.

    شيرين عبد الوهاب تفاجئ جمهورها بعمل جديد (صورة)

    “كان عنيها عليها”.. حقيقة خلافات شيرين ونانسي عجرم بسبب “لو سألتك أنت مصري”

    الوسوم

    اترك تعليقاً

    لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

    زر الذهاب إلى الأعلى

    إغلاق