الجمعة 26 أبريل 2024
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

أول رد من دينا الشربيني على اعتذار المخرج هاني خليفة عن لعبة النسيان (فيديو)

القاهرة 24
فن
الأحد 19/أبريل/2020 - 01:23 ص

تحدثت الفنانة دينا الشربيني عن تطورات كواليس مسلسلها الرمضاني “لعبة النسيان” الذي من المقرر عرضه عبر شاشة قناة “mbc مصر”، وعن اعتذار المخرج هاني خليفة عن استكملا العمل في المسلسل.

وقالت دينا من خلال “فيديو كول” لبرنامج “الحكاية ” الذي يقدمة الإعلامي عمرو أديب عبر شاشة قناة “mbc مصر”: “الكورونا لم تسبب في انسحاب المخرج هاني خليفة ،بل أنا عايزه اشكره من خلال البرنامج لأن اشتغل معانا من الأول و عمل مشاهد كتير جدًا و حلو جدًا، لكن أنا السبب الحقيقي مش أعرفه هل هى مسألة وقت، بالإضافة إلى إن احنا مش اتكلمنا بعد الانسحاب لا اتكلمنا قبلها، بس أنا بقدم لي كل الشكر وبحترمه جدًا بس السبب مش كورونا”.

هاني خليفة يعتذر عن استكمال مسلسل “لعبة النسيان” لدينا الشربيني بسبب فيروس كورونا

وأضافت: “الخوف عند كل فريق العمل وفي الأول كان في ناس كتيرة كانت مش عايزة تنزل بس غصبن عننا لأن في التزام وفي ميعاد عرض وفي عقود، وعمالة باليومية فى حاجات كتير تجبرنا أن لازم ننزل نصور بس أنا مش عارفة هو ده السبب الحقيقى من الانسحاب بس مش اظن كده “.

وتابعت: “ممكن ظروف الوقت الضيق إلى احنا فيه مع الظروف الحالية إنما مش تداخلت في تفاصيل انسحاب اه بس فمن حق أى حد يحس أنه مثلا كان عايز يعمله بطريقة تانية أو الوقت اكثر بس انا عموما مش بسأل كتير”.

4 شخصيات اعتذروا عن عدم استكمال مسلسل لعبة النسيان مع دينا الشربيني (صور)

تابع مواقعنا