• بحث عن
  • حمدي الميرغني يروي موقف إنساني لـ”أشرف زكي” بعد إجرائه عملية جراحية (صورة)

    روى الفنان حمدي الميرغني، موقفا إنسانيا للدكتور أشرف زكي نقيب المهن التمثيلية، وذلك بالتزامن مع خروجه أمس من غرفة العمليات، بعد إجرائه عملية جراحية وتركيب دعامتين في القلب.

    ونشر الميرغني على حسابه الشخصي بـ”انستجرام”، صورة جمعته بالنقيب، وعلق عليها قائلًا: “الصورة دي كانت الساعة 8 الصبح في عز الشتاء كان يوم ترفيهي لطلبة الأكاديمية الأطفال من المعهد العالي للبالية، والمعهد العالي للكونسرفتوار وكان ليا الشرف أن يدعوني الدكتور للحضور اليوم ده مع الأطفال”.

    وتابع: “ليه بقول الكلام ده عشان أقول بس إن الدكتور بجد مبينامش عشان يخدم ويسعد الطلبه في أكاديمية الفنون بصفته رئيساً لها زي مابيخدم وبيسعد أعضاء نقابة المهن التمثيلية، بصفته نقيبًا لهم وده السبب الرئيسي في الاجهاد والتعب اللي حس بيه وبناء عليه أجري عملية وخرج منها بالسلامه الحمدلله.. حابب أقولك حمدالله عالسلامة يادكتور وربنا يحفظك ويبارك في صحتك وشكراً من قلبي ليك”.

     

     

    View this post on Instagram

     

    الصورة دي كانت الساعة ٨ الصبح في عز الشتاء كان يوم ترفيهي لطلبة الأكاديمية الأطفال من المعهد العالي للبالية والمعهد العالي للكونسرفتوار وكان ليا الشرف ان يدعوني الدكتور للحضور اليوم ده مع الأطفال …ليه بقول الكلام ده عشان أقول بس ان الدكتور بجد مبينامش عشان يخدم ويسعد الطلبه في أكاديمية الفنون بصفته رئيساً لها زي مابيخدم وبيسعد أعضاء نقابة المهن التمثيلية بصفته نقيباً لهم وده السبب الرئيسي في الأجهاد والتعب اللي حس بيه وبناء عليه أجري عملية وخرج منها بالسلامه الحمدلله🙏 ..حابب أقولك حمدالله عالسلامة يادكتور وربنا يحفظك ويبارك في صحتك وشكراً من قلبي ليك ❤️🙏

    A post shared by hamdymarghany (@hamdymarghany) on

    الوسوم

    اترك تعليقاً

    لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

    زر الذهاب إلى الأعلى

    إغلاق