الجمعة 26 أبريل 2024
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

أحمد أمين ينتهي من تصوير الموسم الثاني لبرنامج “الفاميليا” (صور)

القاهرة 24
فن
الجمعة 04/سبتمبر/2020 - 05:47 م

أعلن الفنان أحمد أمين، انتهاء تصوير حلقات الموسم الثاني من برنامجه الديجيتال “الفاميليا”، عبر قناة البرنامج الرسمية على موقع “يوتيوب”.

ونشر أمين مجموعة صور من كواليس تصوير البرنامج، عبر حسابه الرسمي بموقع الصور والفيديوهات القصيرة “انستتجرام”، وعلق قائلًا: “فاميليا الموسم التاني.. فركش”.

وتابع: “خلصنا تصوير والمرادي الفاميليا ليها طعم تاني.. قابلت أمهات وأبهات وأزواج.. بشكرهم كلهم أنهم نوروني وكان منهم حبيبي النجم بيومي فؤاد والإعلامية دعاء فاروق، صحيح كل يوم كان الموضوع اللي بنتكلم فيه مختلف، لكن أقدر أقول إن فيه إجماع إن مفيش وقت كفاية، هي أكبر حاجة بتبعدنا عن بعض كبار وصغيرين”.

View this post on Instagram

الفاميليا الموسم التاني.. فركش! ? خلصنا تصوير والمرادي الفاميليا ليها طعم تاني.. قابلت امهات وابهات وازواج.. بشكرهم كلهم انهم نوروني وكان منهم حبيبي النجم بيومي فؤاد والاعلامية دعاء فاروق.. صحيح كل يوم كان الموضوع اللي بنتكلم فيه مختلف.. لكن اقدر اقول ان فيه اجماع ان "مفيش وقت كفاية" هي اكبر حاجة بتبعدنا عن بعض كبار وصغيرين.. اللي يفرح بقى ان كل يوم كنت بشوف قد ايه تأثير الضغط على علاقة الراجل بمراته وله الاب والام بولادهم بيروح ويتنسي وكأنه مش موجود مع وقت قليل حلو وله حضن أو كلمة حلوة.. استنوا قرييب موسم جديد من الفاميليا واهي فرصة تفكرنا كل فترة نوقف جري شوية ولو ساعة نلحق نشبع فيها من بعض.. #الفاميليا

A post shared by Ahmed Amin (@ahmedsayedamin) on Sep 4, 2020 at 8:16am PDT

واستكمل حديثه: “اللي يفرح بقى أن كل يوم كنت بشوف قد إيه تأثير الضغط على علاقة الراجل بمراته، وليه الأب والأم بولادهم بيروح ويتنسي وكأنه مش موجود مع وقت قليل حلو وله حضن أو كلمة حلوة، استنوا قرييب موسم جديد من الفاميليا واهي فرصة تفكرنا كل فترة نوقف جري شوية ولو ساعة نلحق نشبع فيها من بعض”.

وتشمل حلقات الموسم الثاني 8 حلقات، ومن المقرر بدء طرح الحلقات اعتبارًا من منتصف سبتمبر، ويناقش أمين في هذا الموسم موضوعات عن العلاقات الأسرية.

متابع يرسم صورة لـ”ما وراء الطبيعة”.. وأحمد أمين: “الله يسامحك أثرت فيا”

أحمد أمين في ذكرى وفاة رفعت إسماعيل: “أسطورة العراب اللي عمرها ما كانت مجرد خيال”

تابع مواقعنا