الجمعة 03 مايو 2024
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

ريهام سعيد توجه رسالة لنفسها: “هحبك وهبقى جدعة معاكي” (صورة)

القاهرة 24
فن
السبت 05/سبتمبر/2020 - 11:43 م

كتبت الإعلامية ريهام سعيد رسالة تحدثت فيها إلى نفسها، مؤكدة أنها قررت البعد عن جميع المشاكل التي واجهتها خلال الفترة الماضية، وأنها سوف تهتم بحياتها الشخصية فقط، وذلك عبر حسابها الرسمي على موقع تبادل الصور و الفيديوهات “انستجرام”.

وعلقت ريهام قائلة: “اكتشفت إن ممكن الواحد يغير من نفسه للأحسن يا رب..بداية جديدة بدون مشاكل.. الفنانة العبقرية إسعاد يونس صاحبه السعاده، قالت إن من السعاده أنك تبعد عن المشاكل”.

وتابعت :”أنا من النهاردو مليش دعوة بحد ولا بحاجة مش هاصلح الكون، أنا هاحب ريهام عشان بصراحة محدش نفعني . هابقي جدعة زي ما أنا بس مع ريهام الأول “.

 

View this post on Instagram

 

اكتشفت ان ممكن الواحد يغير من نفسه للاحسن يا رب . بدايه جديده بدون مشاكل . الفنانه العبقريه اسعاد يونس صاحبه السعاده قالت ان من السعاده انك تبعد عن المشاكل . انا من النهارده مليش دعوه بحد ولا بحاجه مش هاصلح الكون انا هاحب ريهام عشان بصراحه محدش نفعني . هابقي جدعه زي ما انا بس مع ريهام الاول ????

A post shared by Reham Saeed (@rehamsaidofficial) on Sep 5, 2020 at 1:46pm PDT

ريهام سعيد: “ماسمعش حد بيكتب الإعلامية الموقوفة”

وفي سياق منفصل، احتفلت ريهام سعيد، بانتهاء مدة إيقافها إعلاميًا بسبب قرار المجلس الأعلى للإعلام، بعد مهاجمتها لمرضى السمنة في العام الماضي.

وكتبت ريهام على حسابها الشخصي بموقع “انستجرام”، : “انهاردة 28 أغسطس، ماسمعش ولا أشوف حد بيكتب الإعلامية الموقوفة، مابقتش موقوفه والسنه دي كلنا قعدناها في البيت، مش أنا لوحدي و عدت السنة بسلام يالا أفرحوا معايا بالبداية الجديده واللي جاي كله خير و نجاح أنا متاكدة لأن ربنا كبير وعظيم.. يابلدنا ياحلوه بالناس الحلوة.. بحبكوا أوي”.

رفضت التصوير.. اعترافات المتهمين بالتحرش بالإعلامية ريهام سعيد

تابع مواقعنا