الجمعة 19 أبريل 2024
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

زوجة رامي جمال تحتفل بعيد زواجهما: “حسيت إني صاحية عاوزة أبقى كيوت” (صورة)

القاهرة 24
فن
الإثنين 12/أكتوبر/2020 - 01:37 م

احتفلت ناريمان، بمرور 6 سنولت على زواجها من المطرب رامي جمال، موجهة له رسالة رومانسية مليئة بالحب والدعم، متمنيةً أن تدوم السعادة والنجاح عليهم.

ونشرت ناريمان مجموعة من الصور جمعتها بزواجها، عبر حسابها الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات القصيرة “انستجرام”، وعلقت على الصور قائلة: “6 سنين عدوا على جوازنا بيقل فيهم الحب أحيانًا وأحيانًا يزيد خناقات كتير وزعل كتير وحب كتير بردوا الحمدلله عدى فيهم كل حاجة وعكسها وأحاسيس كلها غير بعض”.

وتابعت: “بس الأكيد أن دول أحلى 6 سنين في حياتي، ومن قبلهم كمان من يوم ما أنت ظهرت في حياتي.. كنت حابة اقلش عليك أوي في البوست زي ما بتعمل فيا بس حسيت أني صاحية عاوزة ابقى كيوت شوية، كدا انهاردة عشان قال يعني عيد ميلادي وكدا.. وعشان تعرف أنا اد إيه بحبك وبحتفل بعيد جوازنا كما يجب أن يكون صاحية نفسى أكل طعمية”.
  • \
View this post on Instagram

 

Happy anniversary 7bbi ♥️♥️ @ramygamalmusic ٦ سنين عدوا على جوازنا بيقل فيهم الحب احيانا واحيانا يزيد خناقات كتير وزعل كتير و حب كتير بردوا الحمدلله عدى فيهم كل حاجة وعكسها واحاسيس كلها غير بعض ? بس الاكيد ان دول احلى ٦ سنين فى حياتى ومن قبلهم كمان من يوم ما انت ظهرت فى حياتى ♥️♥️ كنت حابة اقلش عليك اوى فى البوست زى ما بتعمل فيا بس حسيت انى. صاحية عاوزة ابقى كيوت شوية كدا انهاردة عشان قال يعنى عيد ميلادى وكدا ? وعشان تعرف انا اد ايه بحبك وبحتفل بعيد جوازنا كما يجب ان يكون صاحية نفسى اكل طعمية ?????‍♀️

A post shared by nareem (@nariiman_n) on Oct 12, 2020 at 2:41am PDT

وفي سياق مختلف، أعلن رامي جمال عن إنتها تسجيل 4 أغانٍ جديدة، من ألبومه الجديد المقرر طرحه خلال الفترة المقبلة، وكتب تغريدة عبر حسابه الشخصي على “انستجرام”، وقال “طيب أنا خلصت أربع أغاني ومحتار وهاخد رأيكم أنزل غنوة حب ولا غنوة دراما ولا غنوة موضوع عام ولا غنوة مبهجة وبترقص وبتفرح وبتزقطط وبتنطط.. والله هسمع كلامكم لو الرأي الجماعي كان على حاجه بوضوح”.

أحمد حسن راؤول يتعاون مع رامي جمال في أغنية جديدة

أحمد المالكي يكشف لـ”القاهرة 24″ تفاصيل أغنية رامي جمال الجديدة

تابع مواقعنا