الجمعة 17 مايو 2024
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

رانيا يوسف تُهدي عارفة عبد الرسول راديو: “أتلخبطت مش عارفه أبكي ولا أفرح”

القاهرة 24
فن
الخميس 27/أغسطس/2020 - 12:58 م

روت الفنانة عارفة عبد الرسول، أحد المواقف التي جمعتها بالفنانة رانيا يوسف، أثناء تصويرهما الجزء الثاني من مسلسل “الآنسة فرح”، المقرر عرضه الفترة القليلة المقبلة.

وكتبت عبد الرسول على حسابها الشخصي بـ”فيس بوك”: “من كام يوم داخلة التصوير لقيت زميلتي قاعده بتعمل شعرها وبتسمع فيروز قولتلها.. سيدي على المزاج الرايق أنت مسجلاهم قالتلي.. لا دي إذاعه الأغاني بتجيب فقره فيروزيه الساعة 9 الصبح.. قولتلها الله الله على الجمال سألتنى عندك راديو قولتلها لأ بس ممكن أنزله ع الموبايل مش الراديو ممكن يجي على الموبايل أبتسمت وسكتت”.

وتابعت: “النهارده لقيتها داخله عليا براديو فخم في علبة فخمة برضه واديتهولي هدية… أنا أتلخبطت مش عارفه أبكي ولا أفرح.. طول عمري بأدلع اللي حواليا وقليقلين قوي اللي دلعوني.. فعلا الفرحه لجمتني مش عشان الراديو عشان ماكنتش مصدقه إن فيه ناس حلوه كده.. بوست للمرة المليون في حب الست رانيا يوسف”.

مسلسل “الآنسة فرح” بطولة أسماء أبو اليزيد، رانيا يوسف، أحمد مجدي، محمد كيلاني، عارفة عبدالرسول، هبة عبدالعزيز، وتامر فرج، سيناريو وحوار محمود عزت وعمرو مدحت، إخراج أحمد الجندي ووائل فرج.

المسلسل مأخوذ من فورمات أجنبية وتدور أحداثه حول “فرح” جرسونة في إحدى الفنادق إلى جانب دراستها، تمر بحادث يغير مجرى حياتها، أما والدتها صغيرة في العمر لإنجابها فرح في أول حياتها؛ ما جعل فارق السن بينهما صغيرًا.

رانيا يوسف في وصلة رقص على أغنية “بالبنط العريض” لحسين الجاسمي (فيديو)

تابع مواقعنا