الخميس 28 مارس 2024
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

بسمة وهبة: كفاية استغلال لاسم محمد صلاح عشان سابقكم بسنوات ضوئية | فيديو

بسمة وهبة
فن
بسمة وهبة
الأحد 24/أكتوبر/2021 - 09:35 م

احتفت الإعلامية بسمة وهبة، بأداء اللاعب المصري محمد صلاح، بعدما قاد فريقه ليفربول للفوز على مضيفه مانشستر يونايتد بنتيجة 5-0، خلال المباراة التي جمعت الفريقين مساء اليوم الأحد على ملعب أولد ترافورد، في قمة الجولة التاسعة لمنافسات الدوري الإنجليزي الممتاز، في المباراة التي شهدت تألق محمد صلاح بشكل كبير الذي سجل 3 أهداف هاتريك وصنع هدف آخر.

علقت الإعلامية بسمة وهبة، خلال كواليس برنامجها 90 دقيقة المذاع على شاشة المحور، على الأداء التاريخي للنجم المصري محمد صلاح، بعدما قاد فريقه ليفربول للفوز على مضيفه مانشستر يونايتد بنتيجة 5-0، خلال المباراة التي جمعت الفريقين مساء اليوم الأحد على ملعب أولد ترافورد، في قمة الجولة التاسعة لمنافسات الدوري الإنجليزي الممتاز، في المباراة التي شهدت تألق محمد صلاح بشكل كبير الذي سجل 3 أهداف هاتريك وصنع هدف آخر.

وقالت بسمة وهبة  في رسالتها لمحمد صلاح: اطلب يابنى اللى أنت عاوزه واللى بتحلم بيه، وكنا معاك.. ومش هنحسدك ولا ننبر عليك.. وهنقول ما شاء الله تبارك الله.

وواصلت بسمة وهبة: خليك في ليفربول.. العتبة حلوة.. ومن غير زعل بقى.. كلمتين ولازم أقولهم.. بلاش والنبي الناس بتوع الكورة في مصر اللى بيدوروا على شهرة يستغلوا اسم صلاح في الخناقات والمقارنات بتاعتهم.. كفاية استغلال لاسم صلاح.. عشان صلاح سبقكم كلكم بسنوات ضوئية.. سيبوا صلاح في حاله.. سيبوه ينجح ويحقق إنجازات ويرفع اسم مصر للسما قدام العالم كله.

 

تابع مواقعنا