الجمعة 26 أبريل 2024
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

حسناء سيف الدين تغادر المستشفى وتخضع لعملية استئصال الورم خلال أيام

القاهرة 24
فن
الإثنين 21/ديسمبر/2020 - 01:14 م

كشفت الفنانة حسناء سيف الدين تفاصيل حالتها الصحية، بعد إعلانها إجراء مجموعة من الفحوصات الطبية التي أظهرت وجود أورام بمنطقة الرقبة، بجانب اكتشافها وجود جلطة على الرئة، ودخولها العناية المركزة.

ونشرت حسناء سيف الدين صورة للدواء الذي تتناوله، بجانب صورة لها عبر حسابها الشخصي بموقع التواصل الاجتماعي "فيس بوك"، وقالت: "ألف حمد وشكر لك يا رب، الحمد لله أنا في بيتي دلوقتي، حالتي مستقرة لحد كبير" لازم أمشي على العلاج دا لمدة اسبوعين، عشان الجلطات تروح".

وتابعت: "بعد 3 أسابيع هعمل عملية استئصال الورم لفحصها، وان شاء الله هتطلع حميدة وأرجع لحياتي تاني، أنا مَش عارفة أشكر مين ولا مين، بس من كل قلبي، أنا بشكر ربنا لوجودكم كلكم في حياتي ومليون شكر لكل المكالمات والرسايل اللي جتلي، بجد ربنا يفرح قلبكم دايما،  وبعتذر كمان مرة لعدم الرد على المكالمات".

وأضافت: "بس فعلا تعبانة جدا والعلاج ربنا ما يوريه لحد منزل ضغطي الأرض، وحاسة كل جسمي ضعيف ووجع في الصدر مؤلم أثناء التنفس أو الكلام، والأورام عاملة لي صداع مزمن مَش بيخف، الحمد لله على كل شئ،  ربنا يبعد عنكم أي مرض، بحبكم جدا ومتشكرة جدا وأرجوكم افتكروني في دعائكم".

حجز حسناء سيف الدين بالعناية المركزة بعد إصابتها بجلطة في الرئة (صورة)

حسناء سيف الدين تكتشف إصابتها بتجلطات في الرئة (صور)

تابع مواقعنا