الإثنين 03 يونيو 2024
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

صافي صفوت تكشف تقاصيل اختيارها في إعلان "حلم الغنا" مع عمرو دياب

القاهرة 24
فن
الجمعة 08/يناير/2021 - 09:53 ص

كشفت المغنية صافي صفوت، التي لفتت الأنظار إليها بعد ظهورها مع الهضبة عمرو دياب، وهي تغني "محسود" في آخر إعلان للفنان "حلم الغنا"، كواليس لقائها به، واختيارها للظهور بالإعلان.

وقالت صافي صفوت، خلال لقائها ببرنامج "ET بالعربي": "مكنتش مصدقة نفسي وإن عمرو دياب بيغني جنبي، أنا لقيت حد عاملي منشن في بوست، عايزين فيه حد بيغني لإعلان مع مطرب مشهور، فبعت الفيديوهات اللي كنت مسجلاها أنا قبل كدة، ومحدش رد عليا، وبعدها أحمد عقيل هو صديق عندي على انستجرام، دخل قالي صافي إحنا تقريبا اخترناكي، وهيكلمك حد يقولك تعملي ايه، وتبعتيله الأغنية".

وتابعت: "وبعدها سمعت الأغنية وقت ما نزلت، وسجلتها في يومها، وبعت الفيديو، ولما قابلت عمرو دياب قالي على فكرة أنتي صوتك حلو وأنا اللي مختارك، وقبل ما هو ييجي كنا عادي وبنصور، وبمجرد ما عمرو دياب وصل، أنا خلاص كنت قطعت الكلام، ومش فاكرة ايه الأغنية دي، وأهي اللي بقوله، ولكن هو قعد يتكلم معايا، واتعرف عليا ويهزر، ووقتها مكنتش مصدقة نفسي، وساعة التصوير سمعنا الأغنية مرة واحدة بس وهما بيعملوا تجربة، وبعدها قالولنا الكلام هيظهر قدامكم على الشاشة وهتغنوها".

⭕️حصري: ET بالعربي يكشف حصريًا كواليس اختيار عمرو دياب لصافي صفوت لغنائها محسود? في هذا اللقاء مع صافي : https://t.co/913TjZmM6G pic.twitter.com/iWosg36iwJ

— ET بالعربي (@ETbilArabi) January 8, 2021

رامي صبري بعد خلافه مع عزيز الشافعي وتامر حسين: عمرو دياب ليست له علاقة بالمشكلة (صورة)

تامر حسين يكشف تفاصيل أزمة صبري والشافعي: "ليه بنحب نقحم اسم عمرو دياب في جملة مفيدة"

تابع مواقعنا